تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخلاق‌مداری از شاخصه‌های ویژه شهید رئیسی بود

گل محمدزاده، جانشین سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 15 خردادماه، در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد قم در روستای نقدوز شهرستان اهر، به حادثه تلخ سانحه هوایی اخیز و شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان اشاره کرد و آن را یکی از تلخ ترین حوادث برای مردم ایران و خصوصا استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و گفت: این حادثه تلخ از امتحانات الهی بود و حضور میلیونی مردم ایران در تشییع و تدفین شهدای خدمت بی‌نظیر و حماسی بود به طوری که بعد از مراسم تشییع و تدفین امام راحل و شهید حاج قاسم سلیمانی باشکوه‌ترین و حماسه سازترین حرکت‌های مردم ایران در تشییع و تدفین پیکر شهدای خدمت بود.

وی از پیام های اصلی مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت را مردم داری دولت شهید آیت‌الله رئیسی اعلام کرد و افزود: با وجود شهادت رئیس جمهور به فرموده مقام معظم رهبری «هیچ خللی در جریان امور کشور به وجود نخواهد آمد» چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام ولایی و وجود ولی فقیه در راس آن باعث آرامش و آسایش در کشور شده و با این اتفاقات خللی در امور کشور بوجود نخواهد آمد.

گل محمدزاده، در ادامه به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و از خصوصیات بارز شهید آیت‌الله رئیسی را اخلاق مداری، مردم داری، فساد ستیزی، سرباز ولایت بودن، فعال کردن دیپلماسی خارجی، امید آفرینی، وحدت‌آفرین، خستگی‌ناپذیر برشمرد و گفت: رئیس جمهور آینده و منتخب باید همه این خصوصیات شهید آیت‌الله رئیسی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد. 

جانشین فرمانده سپاه عاشورا، همچنین حضور حداکثری پای صندوق‌های رای ریاست جمهوری را وظیفه همگانی برشمرد و افزود: انشالله در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری مشارکت بیش از ۸۰ درصدی را شاهد خواهیم بود. 

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخلاق‌مداری از شاخصه‌های ویژه شهید رئیسی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..