تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از وضعیت خارجی‌های استقلال

 

آخرین خبر از وضعیت خارجی‌های استقلال

قرارداد آرتور کوین یامگا با استقلال پایان یافته است و از آنجایی که مصدومیت این بازیکن از ناحیه چشم جدی است و هنوز کاملا بهبود پیدا نکرده بعید به نظر می‌رسد استقلال این قرارداد را تمدید کند. اما سه بازیکن خارجی دیگر هر کدام یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارند و در جمع آبی‌ها ماندنی هستند.

گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف با نظر جواد نکونام جذب شدند و بدون شک در اسکواد فصل بعد سرمربی تیم استقلال نقش پر رنگی خواهند داشت. اما رافائل سیلوا به دلیل شکایتی که از استقلال به فیفا داشت و رای سنگینی که علیه باشگاه گرفته بود، با رضایت نکونام به اردوی تیم برگشت و به نظر می‌رسد سرمربی استقلال با تداوم حضور این بازیکن در اردوی تیمش موافق است.

قابل پیش بینی است استقلال برای فصل جدید چند بازیکن خارجی جدید به ترکیب تیم اضافه کند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از وضعیت خارجی‌های استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..