تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | ذوق‌زدگی بازیکن رئال از حضور امباپه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیلیان امباپه به طور رسمی به رئال مادرید پیوست تا بلاخره این انتقال تاریخی امشب رقم بخورد. باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای، رسماً از امضای قرارداد با کیلیان امباپه خبر داد. ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن با انتقالی رایگان به رئال مادرید، قهرمان اسپانیا و اروپا پیوست و به زودی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه می‌شود. قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید 5 ساله (تا تابستان 2029) خواهد بود.

ستارگان رئال مادرید با آغوش باز از کیلیان امباپه استقبال کرده‌اند و آنها یکی پس از دیگری به حضور ستاره فرانسوی در تیمشان واکنش نشان داده‌اند. از وینیسیوس و رودریگو گرفته تا فدریکو والورده و اورلین شوامنی اولین نفراتی بودند که واکنش خودشان را به ستاره جدید رئال مادرید نشان دادند.

عکس | ذوق‌زدگی بازیکن رئال از حضور امباپه واکنش رودریگو به پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید
خوش‌آمدی ستاره عکس | ذوق‌زدگی بازیکن رئال از حضور امباپه واکنش رودریگو و وینیسیوس جونیور به پیوستن امباپه به رئال مادرید عکس | ذوق‌زدگی بازیکن رئال از حضور امباپه بمب؛ واکنش فدریکو والورده به پیوستن امباپه به رئال مادرید عکس | ذوق‌زدگی بازیکن رئال از حضور امباپه ادر میلیتائو: خوش‌آمدی کیلیان امباپه ... پیش به سوی قهرمانی شماره 16 عکس | ذوق‌زدگی بازیکن رئال از حضور امباپه ادواردو کاماوینگا هم با این تصویر به خبر پیوستن امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد عکس | ذوق‌زدگی بازیکن رئال از حضور امباپه آندری لونین هم به خبر پیوستن امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد
خوش‌آمدی ستاره

257 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | ذوق‌زدگی بازیکن رئال از حضور امباپه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..