تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوب ترین غذای ایرانی کدام است؟

ایران فرهنگ غذایی بسیار غنی، متنوع و جذابی دارد و به همین خاطر تعداد غذاهایی که می توان آن ها را در میان محبوب ترین غذاهای ایرانی قرار داد متعدد است. اما در مجموع تعدادی غذاهای ایرانی هستند که در سراسر کشور محبوبیت داشته و غذاهایی عمومی شناخته می شوند. در جدیدترین نظرسنجی روزیاتو تصمیم گرفتیم نظر مخاطبان خود را در مورد بهترین و محبوب ترین غذای ایرانی جویا شویم. به همین خاطر نظرسنجی خود را با عنوان «محبوب ترین غذای ایرانی کدام است؟» و گزینه های خورشت قیمه، آبگوشت، قورمه سبزی، آش، کباب، زرشک پلو و غذای محلی شهرتان به مدت حدود یک هفته روی سایت قرار دادیم.

در طی این مدت بیش از ۳۰,۰۰۰ نفر از مخاطبان روزیاتو در این نظرسنجی شرکت کرده و غذای محبوب ایرانی خود را انتخاب کردند. نتایج نشان داد که قورمه سبزی با اختلافی فاحش محبوب ترین غذای ایرانی است و مخاطبان روزیاتو آن را بهترین و محبوب ترین غذا می دانند. کباب و آبگوشت با فاصله ای نسبتاً زیاد نسبت به قورمه سبزی و یکدیگر، در رتبه های بعدی قرار گرفته و آش نیز در انتهای این رتبه بندی قرار گرفت.

محبوب ترین غذای ایرانی کدام است؟

جزییات نظرسنجی

محبوب ترین غذای ایرانی کدام است؟

تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی: ۳۰,۲۹۳ نفر

قورمه سبزی: ۱۴,۷۰۱ رأی (۴۹ درصد) کباب: ۷,۳۴۹ رأی (۲۴ درصد) آبگوشت: ۲,۸۰۵ رأی (۹ درصد) خورشت قیمه: ۱,۸۳۶ رأی (۶ درصد) زرشک پلو: ۱,۵۶۳ رأی (۵ درصد) غذای محلی شهرتان: ۱,۴۱۲ رأی (۵ درصد) آش: ۶۴۸ رأی (۲ درصد)

نظر خودتان را در مورد بهترین و محبوب ترین غذای ایرانی و همچنین نظرسنجی اخیر در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوب ترین غذای ایرانی کدام است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..