تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قبض برق این افراد رایگان می‌شود

به گزارش دلگرم به نقل از خبرگزاری ایسنا: علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، از افزایش ۶۰۰۰ مگاواتی مصرف برق در هفته گذشته خبر داد و گفت: صنایع متوسطی که عمدتاً ساکن در شهرک‌های صنعتی هستند تنها در روز‌های تعطیل دارای محدودیت هستند و شش روز دیگر را می‌توانند بدون هیچ محدودیتی تولیدات خود را ادامه دهند.

علی اکبر محرابیان از افزایش ۶۰۰۰ مگاواتی انرژی طی هفته گذشته در پی گرم شدن هوا خبر داد و گفت: افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند در قبوض آن‌ها تخفیف اعمال و یا رایگان می‌شود.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، از افزایش ۶۰۰۰ مگاواتی مصرف برق در هفته گذشته خبر داد و گفت: صنایع متوسطی که عمدتاً ساکن در شهرک‌های صنعتی هستند تنها در روز‌های تعطیل دارای محدودیت هستند و شش روز دیگر را می‌توانند بدون هیچ محدودیتی تولیدات خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: برای صنایع بزرگ حدود ۷۰۰ واحد بزرگ از جمله صنایع فولادی، مس، آلومینیوم و فرو آلیاژ‌ها در پیک مصرف، مصرف خود را کاهش می‌دهند و غیر از ساعات اوج مصرف می‌توانند انرژی لازم را دریافت کنند.

محرابیان همچنین از الگوی کاهش مصرف در سال جاری نیز خبر داد: کسانی که مصرف خود را کاهش دهند، در قبوض آن‌ها تخفیف صادر خواهد شد و حتی ممکن است قبوض آن‌ها رایگان شود.

وی ادامه داد: برنامه دیگری که برای سال جاری در نظر گرفته شد، پویش با انرژی است به این معنا که افرادی که در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند، در قرعه‌کشی‌ها شرکت داده می‌شوند و جوایز متعددی دریافت می‌کنند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قبض برق این افراد رایگان می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..