تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسدی: جام تقلبی را در اولین دوره لیگ برتر به پرسپولیس دادند

ابراهیم اسدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بازی پایانی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: این بازی یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته پایانی است. تیم مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا برابر تیم‌های بزرگ خوب کار می‌کند. به نظرم این تیم کرمانی پاپس نمی‌گذارد و هر چه در توانش است و شرایط تیمی اجازه می‌دهد جلوی سرخپوشان پیاده می‌کند.

او افزود: تیم پرسپولیس باید هوشیار باشد و اعضای کادر فنی و مسئولان تیم تجربه قهرمانی را داشتند. تیم مس رفسنجان را باید به صورتی آنالیز کنیم  که با تماشاگرانی که به ورزشگاه آزادی می‌آیند، قهرمانی را مسجل و صددرصد کنیم.

اسدی گفت: تیم استقلال هم با پیکانی بازی دارد که این تیم نمی‌خواهد بیفتد و به زمین مسابقه می‌آید تا بهترین نتیجه را بگیرد. درست است استقلالی‌ها خیلی اعتراض و بیان کردند که چرا بازی ما تماشاگر ندارد، اما بازی ما با پیکان هم بدون تماشاگر و با همان شرایط در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد. قوانین و مقررات را باید رعایت کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس بیان کرد: سرخپوشان نباید وارد حاشیه شوند و  اگر  آنها بتوانند در ۲۰ دقیقه اول  با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گل بزنند، بازی را راحت‌تر ادامه می‌دهند و با یک کار تیمی می‌توانند تیم مس را شکست بدهند.

او درباره  برگ برنده بازی پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار کرد: به طور طبیعی تیم پرسپولیس از لحاظ شرایط تیمی بهتر از مس رفسنجان است. خط هافبک برگ برنده این بازی است. اگر هافبک‌های ما بتوانند جنگ میانه زمین را ببرند و  به آل کثیر و ارونوف  پاس بدهند در آن صورت می‌توانند به موفقیت برسند. به نظرم نیمه دوم بازی برای پرسپولیس سخت‌تر  است. بدن بازیکنان از لحاظ شرایط آمادگی جسمانی در روز پایانی لیگ  به تحلیل رفته است. آنها باید هر چه در توان دارند بگذارند تا  این بازی را پیروز شوند و دل هواداران را شاد کنند.  

اسدی گفت: هواداران  پرسپولیس سطح توقعشان بالا رفته است. طرفداران  در بدترین شرایط از تیم خود حمایت کردند و توقع قهرمانی از تیم خود دارند و سرخپوشان هم برای هواداران کم نگذاشته اند و تا آن جایی که توانستند جنگیدند و همت کردند و چندین قهرمانی به دست آوردند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره رقابت تنگاتنگ بین سرخپوشان و استقلال برای قهرمانی گفت:  به طور طبیعی قدرت پرسپولیس به استقلال می‌چربد. البته نباید گول ظاهر را بخوریم. به نظرم تا دقیقه ۹۰ بدون حاشیه  و حرف و حدیث کار خودمان را انجام بدهیم و وقتی بازی تمام شد آن وقت حرفی برای گفتن داریم. ان شا الله  تیم پرسپولیس بتواند با قدرت برتری اش را در بازی روز شنبه  اثبات کند و جشن قهرمانی را با حضور هواداران در استادیوم آزادی برپا کند.

او درباره حضور تماشاگران پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان را چطور می‌بیند، گفت: صددرصد حضور تماشاگران در این بازی تاثیر دارد و این تماشاگران هستند که جو استادیوم را با تشویق‌های خود به نفع سرخپوشان رقم می‌زنند. یکسری تماشاگر هم داریم که به خاطر اینکه جو را متشنج کنند به ورزشگاه می‌آیند. تماشاگران ما باید فقط تیم خود را تشویق کنند و شرایط را طوری رقم بزنند که بازیکنان با روحیه و انگیزه ۲ چندان بازی کنند و این خیلی می‌تواند مثمرثمر باشد.

اسدی درباره اینکه استقلالی‌ها معتقدند که جام شرافت برای آنها هست، گفت: ما از این حرف و حدیث‌ها زیاد شنیدیم. هر چه از این حواشی خودمان را دور کنیم خیلی بهتر است. هر جامی که دوست دارند برای آنها باشد. به نظرم  بعد از قهرمانی پرسپولیس، جام را به استقلالی‌ها کادو بدهند. سرمربی تیم گل گهر بعد از بازی با استقلال حرف زیبایی را زد و گفت: جواد نکونام را به لحاظ شخصیتی دوست دارم، اما نمی‌توانم منکر شوم که تیم پرسپولیس دارد خوب بازی می‌کند. ما هم نمی‌توانیم بازی خوب پرسپولیس را منکر شویم و ان شا الله بازی خوبی شود و در نهایت شرمنده هواداران نشویم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی هستند که اشتباهات داوری به سود سرخپوشان بوده است، گفت: چند درصد از اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس است؟ من فکر می‌کنم به جای اینکه این حرف‌ها را بزنیم عملکرد خوب در مستطیل سبز داشته باشیم. به نظرم ۵ درصد حواشی دخیل است، اما ۹۵ درصد نتیجه بازی در داخل زمین رقم می‌خورد. در بازی با استقلال خوزستان، من  گفتم که بازی را باختیم، اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام شد و شرایط  را بهتر کردند، بازیکنان به بازی برگشتند. در صورتی که تماشاگران ما در نیمه اول خیلی ناراضی و ناراحت بودند، اما در نهایت سرخپوشان توانستند کامبک خیلی خوبی بزنند. درباره مسائل و حواشی زیاد صحبت نکنیم خیلی بهتر است، چون حواشی باعث شده که فوتبالمان از شرایط نرمال خود دور شود.

اسدی درباره اینکه  تیم پرسپولیس با گل او توانست در اولین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال قهرمان شود، گفت: بله، ۲۲ سال از این اتفاق گذشت و اینکه ما یاد و خاطرش را داریم. خودم دارم حسرت می‌خورم که‌ای کاش آن دوران بود و اکنون هم می‌توانستم فوتبالم را ادامه بدهم. فقط این لحظه‌ها برای من باقی ماند.

بازیکن سابق پرسپولیس  درباره اینکه باور می‌کرد که بتوانید در اولین دوره لیگ برتر فوتبال قهرمان شوید، گفت: نه، هیچ کس باورش نمی‌شد که با آن شرایط برویم و بازی را پیروز شویم. تماشاگران خیلی کمی به ورزشگاه آزادی آمده بودند. اصلا جامی که ۲۲ سال پیش برای پرسپولیس آوردند جام تقلبی بود و مدالی اصلا برای ما نیاوردند و برنامه ریزی اصلا نشده بود. همه برنامه ریزی برای برگزاری مراسم قهرمانی در انزلی شده بود. اصل موضوع این است که آدم خودش را با آن شرایط وفق بدهد خیلی مهم است. کار خداوند است و دست ما نیست. البته ما هم باید شرایط خوبی داشته باشیم که از خداوند کمک بخواهیم و این خیلی مهم است. ما باید حرکت کنیم تا خداوند به ما برکت بدهد. به نظرم آن حرکت همان بازی که بازیکنان انجام می‌دهند و برکت هم همان جامی است که به بازیکنان می‌دهند.

او درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان  را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: به نظرم یک بر هیچ یا  ۲ برهیچ می‌بریم.

خبرنگار: مریم طایفه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسدی: جام تقلبی را در اولین دوره لیگ برتر به پرسپولیس دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..