تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دوربین جدید ویدیوهای سه‌بعدی را زنده در یوتیوب پخش می‌کند

دوربین سه‌بعدی ایسر قابلیت پخش زنده‌ی ویدیوهای سه‌بعدی در یوتیوب را دارد و می‌تواند تماس ویدیویی سه‌بعدی برقرار کند.

ایسر دوربینی ساخته است که می‌تواند ویدیوهای سه‌بعدی ضبط کند. این دوربین قرار است در رویداد کامپیوتکس به‌طور کامل رونمایی شود.

دوربین SpatialLabs Eyes به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای سه‌بعدی را بدون نیاز به عینک استریوسکوپی به‌صورت زنده در یوتیوب پخش و تماس‌های ویدیویی سه بعدی را در Zoom ،Teams و گوگل میت برقرار کنند که قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای محسوب می‌شوند.

قیمت دوربین سه‌بعدی SpatialLabs Eyes که در پاییز امسال عرضه خواهد شد، ۵۴۹ دلار تعیین شده است. این دوربین به‌طور کامل با مجموعه‌دستگاه‌های سه‌بعدی SpatialLabs ایسر، مانند لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition، سازگار است.

دوربین سه بعدی ایسر از جلو تصویر از Acer

تصاویر و ویدیوهای ضبط شده با دوربین SpatialLabs Eyes می‌توانند روی نمایشگرهایی که قادر به نمایش 3D باشند، پروژکتورهای 3D، هدست‌های واقعیت مجازی یا حتی روی خود دوربین نمایش داده شوند.

دوربین سه بعدی ایسر از جلو تصویر از Acer

دوربین SpatialLabs Eyes، کوچک است و ابعادی در حدود ۱۰ × ۶٫۵ × ۲ سانتی‌متر و وزن ۲۲۰ گرم دارد. هریک از حسگرهای این دوربین دارای وضوح ۸ مگاپیکسل هستند.

برخی از ویژگی‌های شناخته‌شده‌ی عکاسی مانند لرزش‌گیر تصویر الکترونیکی (EIS) و توانایی تنظیم دستی تنظیمات ISO، تعادل سفیدی و سرعت شاتر از دیگر ویژگی‌های دوربین جدید ایسر هستند.

مقالات مرتبط

دوربین SpatialLabs Eyes دارای ظرفیت باتری ۱٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت، یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی و صفحه‌نمایش لمسی ۲٫۴ اینچی است که در یک محفظه‌ی ضد آب قرار دارد.

برای پخش زنده‌ی سه‌بعدی در یوتیوب لازم است که آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار SpatialLabs Player ایسر روی سیستم نصب شده باشد. پشتیبانی از تماس‌های ویدیویی سه‌بعدی که همراه با ویجت «عمق قابل شخصی‌سازی» خواهد بود، هم‌زمان با عرضه‌ی دوربین فعال خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دوربین جدید ویدیوهای سه‌بعدی را زنده در یوتیوب پخش می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..