تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حوثی های یمن: ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را هدف قرار دادیم

آفتاب‌‌نیوز :

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های حوثی یمن امروز جمعه اعلام کرد: نیرو‌های ما ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

 سریع در خصوص حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس گفت این حملات به الحدیده ۱۶ شهید و ۴۱ زخمی برجای گذاشته است.

وی در این بیانیه اعلام کرد که متجاوزان آمریکایی-انگلیسی طی ساعات گذشته به صنعاء، پایتخت یمن و استان‌های الحدیده و تعز حمله کردند.

سخنگوی نیرو‌های حوثی یمن گفت که ائتلاف آمریکایی-انگلیسی در این حمله سایت‌های غیرنظامی مانند ساختمان رادیو حدیده و گارد ساحلی در بندر الصلیف را هدف قرار دادند و به کشتی‌های تجاری آسیب رساندند.

سریع افزود که ائتلاف آمریکا- انگلیس شهروندان یمنی را هدف قرار داد که مغایر با قوانین بین‌المللی و جنایت جنگی به تمام معناست.

در ادامه این بیانیه آمده است: در پاسخ مستقیم و فوری به هرگونه تجاوز، حمله به اهداف آمریکایی و بریتانیایی یا هر منبع تهدیدی درنگ نخواهیم کرد.

سخنگوی نیرو‌های حوثی یمن در این بیانیه اظهار داشت که جنایات آمریکایی-انگلیسی ما را از انجام وظیفه دینی و انسانی خود در قبال ملت فلسطین در نوار غزه باز نمی‌دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حوثی های یمن: ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را هدف قرار دادیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..