تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی با ابرخودرو افسانه‌ای؛ آخرین مدل بوگاتی شیرون از خط تولید خارج شد

پانصدمین و آخرین ابرخودرو ۱٬۵۰۰ اسب‌بخاری بوگاتی از خط تولید خارج شد.

بوگاتی از پانصدمین نسخه‌ی خودرو اسطوره‌ای شیرون سوپر اسپرت L’Ultime پرده برداشت. تولید این اثر هنری بوگاتی پس از هشت سال رکوردشکنی‌های گوناگون، درنهایت به‌پایان رسید. آخرین نسخه‌ی بوگاتی شیرون با رنگی خاص از خط تولید مولزهایم فرانسه خارج شده است.

آخرین بوگاتی شیرون از بغل Bugatti

بوگاتی شیرون اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد و مدتی بعد بوگاتی نسخه‌ی جدیدتر L’Ultime را با رنگ آبی اقیانوسی رونمایی کرد. بوگاتی در آخرین نسخه‌ی شیرون، عبارات و نوشته‌هایی را به طراحی بدنه‌ی خودرو اضافه کرده که یادآور کارنامه‌ی درخشان و افتخارات شیرون در طی هشت سال گذشته است.

آخرین بوگاتی شیرون از بغل Bugatti

در طرفین خودرو نام مکان‌های خاطره‌انگیزی به چشم می‌خورد. از جمله‌ی این نام‌ها می‌توان به ژنو (شهری که شیرون برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در آنجا معرفی شد) و اهرا-لسین (شهری که شیرون موفق شد در آنجا به سرعت ۴۸۰ کیلومتر‌بر‌ساعت دست یابد) اشاره کرد.

آخرین بوگاتی شیرون از نمای عقب نمای داخلی آخرین بوگاتی شیرون

در پانصدمین بوگاتی شیرون، ۵۰۰ عدد طرح و نقش در اطراف بدنه، زیر بال عقب، روی کلاهک چرخ‌ها و حتی روی کاور موتور نقش بسته است. در زیر کاپوت این خودرو، آخرین موتور هشت لیتری ۱۶ سیلندر مخصوص بوگاتی شیرون قرار گرفته است. بوگاتی با همکاری ریماک در زیر کاپوت خودرویی که جانشین شیرون خواهد شد، همچنان موتور ۱۶ سیلندر را تعبیه می‌کند.

نمای داخلی آخرین بوگاتی شیرون Bugatti

بوگاتی برای توصیف نمای داخلی شیرون از عبارت «سمفونی فیبر کربن» استفاده می‌کند، زیرا در طراحی داخلی این خودرو مقدار زیادی فیبر کربن و چرم آبی‌رنگ به کار رفته است. متریال به‌کار رفته در این خودرو به‌قدری باکیفیت و مستحکم است که حتی رانندگی با سرعت ۴۸۰ کیلومتر‌بر‌ساعت نیز برای کابین مشکلی ایجاد نمی‌کند.

آخرین بوگاتی شیرون از بغل آخرین بوگاتی شیرون از نمای جلو

کریستوف پیوشون، رئیس بوگاتی، می‌گوید که خودرو جانشین شیرون به‌زودی و احتمالاً طی یک ماه آینده معرفی خواهد شد. او در ادامه به دستاورد‌ها و طرفداران بسیاری که شیرون طی این هشت سال کسب کرده بود، اشاره کرد.

مقالات مرتبط

پانصدمین و آخرین مدل بوگاتی شیرون به‌طور شایسته‌ از دنیای خودروها خداحافظی کرد و میراث و افتخارات بسیارش برای همیشه در تاریخ خودرو ثبت می‌شود. با معرفی جانشین شیرون در ماه آینده، عصر جدیدی برای بوگاتی آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی با ابرخودرو افسانه‌ای؛ آخرین مدل بوگاتی شیرون از خط تولید خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..