تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله ائتلاف آمریکا و انگلیس به پایتخت یمن

آفتاب‌‌نیوز :

تاکنون از تلفات احتمالی این حملات گزارشی منتشر نشده است.

المیادین نیز در این باره گزارش داد که منطقه «النهدین» در شهرستان «السبعین» در جنوب پایتخت و اطراف فرودگاه بین المللی صنعا در شمال در سه نوبت نیز هدف حمله جنگنده‌های آمریکا و انگلیس قرار گرفت.

رسانه‌های وابسته به انصارالله نیز اعلام کردند که اطراف فرودگاه صنعا و مناطق جنوبی پایتخت در ۶ نوبت هدف حملات ائتلاف واشنگتن و لندن قرار گرفتند.

دو روز پیش نیز منطقه «الجبانه» در غرب استان الحدیده در غرب یمن در دو نوبت هدف حمله قرار گرفت.

چهارشنبه هفته گذشته نیز هواپیما‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس ۶ بار فرودگاه بین المللی الحدیده را در ساحل دریای سرخ را بمباران کردند.

در ماه‌های اخیر مناطق مختلف یمن بار‌ها آماج حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفته‌اند. این حملات با هدف تحت‌فشار قراردادن یمن به‌منظور توقف محاصره دریایی اعمال شده بر رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته و به دنبال آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه، در حمایت از مقاومت ملت فلسطین چند کشتی متعلق به رژیم اشغالگر قدس یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله ائتلاف آمریکا و انگلیس به پایتخت یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..