تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده زندگی حرفه ای دختر ۱۸ ساله آنجلینا جولی و برد پیت در استودیوی رقص

طراح رقص شیلو، اخیراً درباره همکاری اش با دختر رقصنده بااستعداد آنجلینا جولی و برد پیت در پشت صحنه صحبت کرده است.

شیلو به عنوان دختر یکی از مشهورترین زوج های سابق هالیوود، بخش زیادی از زندگی خود را در کانون توجهات گذرانده است. اما طراح رقص او تاکید کرده که این رقصنده نوظهور مانند بچه های نازپرورده با والدینی مشهور و ثروتمند نیست.

شیلو که دوستان و خانواده‌اش او را «شی» صدا می زنند، برای اولین بار در سال ۲۰۲۱، زمانی که ویدیویی از اجرای او در فضای مجازی منتشر شد، با مهارت‌های رقصش طرفداران را شگفت‌زده کرد.

۳ سال از آن اجرا می گذرد و شیلو موفق شده در زمینه رقصندگی پیشرفت زیادی کند. اکنون کیلان کارتر، طراح رقص او، پرده از زندگی شیلو داخل استودیو رقص برداشته است.

این متخصص رقص در مصاحبه ای گفته است که شیلو با وجود داشتن والدین مشهور، مصمم است که بدون تکیه بر این شهرت به اهدافش برسد.

شیلو یک رقصنده فوق العاده با‌استعداد و بسیار سخت‌کوش است و هرگز نمی خواهد از شهرتی که دارد، به نفع خود استفاده کند.

راستش من در ابتدا حتی نمی دانستم که او کیست و فکر نمی کنم که این مسئله مهم باشد، به ویژه در استودیوی رقص.

من می‌دانم که دیدن افراد فراتر از شهرتی که دارند، می‌تواند دشوار باشد؛ اما از شما می‌خواهم که او را از دریچه تلاش و استعدادش ببینید. ارزشش را دارد.

همچنین کیلان گفت که ویدیوهای رقصی که اخیراً از شیلو به اشتراک گذاشته، «به همان شیوه ای ساخته شده اند که من ویدیوی هر رقصنده ای را که به کلاس های من می آید و معتقدم که شایسته نمایش است، پست می کنم».

کیلان درباره ویدیویی که در روز چهارشنبه در اکانت اینستاگرام خود با حضور شیلو و سه رقصنده دیگر به اشتراک گذاشت، گفت:

بی صبرانه منتظر بازگشت به استودیو در کنار این افراد بااستعداد هستم.

در این کلیپ، این چهار رقصنده با آهنگ تانزانیا اثر آنکل وافلز و تونی دواردو رقصیدند. این اجرا توسط کیلان طراحی شده بود.

کیلان نیز مانند چند تن از دیگر همکارانش در کلاس رقص، ویدیوهای متعددی را با حضور شیلو منتشر کرده، اما به ندرت در این ویدیوها از شیلو نام برده شده است؛ زیرا همه به حریم خصوصی او احترام می‌گذارند.

اگرچه آنجلینا به طور خاص درباره رقص شیلو اظهار نظر نکرده، اما درباره پرورش استعدادهای منحصر به فرد همه فرزندانش صحبت کرده است.

کودکان باید اجازه داشته باشند که خود را به هر شکلی که می‌خواهند ابراز کنند، بدون اینکه کسی آنها را قضاوت کند؛ زیرا این بخش مهمی از رشد آنهاست.

برد پیت نیز در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۲ درباره استعداد رقص دخترش صحبت کرد. او در این مصاحبه شیلو را «بسیار زیبا» خواند و گفت که استعداد او «اشک به چشمان آدم می‌آورد».

والدین شیلو در ماه آگوست سال ۲۰۱۴ طی یک مراسم خصوصی در جنوب فرانسه ازدواج کردند و در طول رابطه عاشقانه خود سه فرزند به دنیا آوردند؛ شیلو در سال ۲۰۰۶ و دوقلوهایی به نام ویوین و ناکس در سال ۲۰۰۸ که اکنون ۱۵ ساله هستند.

آنها همچنین دو بچه دیگر، زاهارا که اکنون ۱۸ ساله و پکس که اکنون ۲۰ ساله است را به فرزندخواندگی پذیرفتند و برد نیز به طور قانونی پسری به نام مدوکس که اکنون ۲۲ سال دارد را به فرزندی پذیرفت که قبل از ازدواج آنها به جمع فرزندان آنجلینا اضافه شده بود.

اما در سال ۲۰۱۶، این رابطه در پی درگیری فیزیکی ادعایی در هواپیمای شخصی با شش فرزندشان پایان یافت.

جولی مدعی شده بود که تنش هایی میان او و شوهر سابقش وجود داشته و رفتارهای پیت در آن پرواز باعث شده در پرواز حس یک «گروگان» را داشته باشد. اما پیت هرگونه درگیری فیزیکی با جولی و فرزندانشان را رد کرد.

نماینده برد پیت در این باره گفت:

برد مسئولیت کارهایی که انجام داده را پذیرفته، اما نه کارهایی که انجام نداده است. او هدف حملات شخصی و تحریف بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده زندگی حرفه ای دختر ۱۸ ساله آنجلینا جولی و برد پیت در استودیوی رقص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..