تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل در دادگاه چین بر سر هزینه‌های اپ استور به پیروزی رسید

دادگاهی در چین، پرونده‌ای که توسط یک مصرف‌کننده چینی علیه اپل برای دریافت کمیسیون از طریق اپ استور تشکیل شده بود را رد کرد. با این وجود، غول کوپرتینویی که هم‌اکنون در سرتاسر جهان به‌دلیل عملکردش در حال بررسی است، اکنون برای اختلافات خود در چین مهلت بیشتری پیدا می‌کند.

دادگاه مالکیت معنوی شانگهای در حکم منتشر نشده‌ای که بلومبرگ به آن اشاره کرده است، اعلام کرده که اپل با وجود تسلط بر اپ استور، از موقعیت خود سوء استفاده نکرده است. در این پرونده، شاکی که شخصی با نام «جین شین» است، اپل را متهم کرده بود که از تسلط خود در بازار سوء استفاده می‌کند تا علاوه بر دریافت کمیسیون 30 درصدی، Apple Pay را به تنها روش پرداخت تبدیل کند.

شکایات مشابهی که در حوزه‌های‌ قضایی دیگر نیز مطرح شده است.

چالش‌های فعلی اپل در سراسر جهان

اپل هم‌اکنون در چندین کشور از جمله ایالات متحده، کره جنوبی و ژاپن در حال دفاع از نرخ کمیسیون اپ استور خود است. حالا حل‌و‌فصل این پرونده در چین باعث می‌شود تا اپل بتواند با تمرکز بیشتری به دیگر چالش‌های قانونی خود بپردازد. این شرکت همیشه ادعا داشته که هزینه‌های اپ استور با وجود امنیتی که از طریق آن به کاربران ارائه می‌شود، کاملاً توجیه‌پذیر است و همچنین به توسعه‌دهندگان سراسر جهان، فضایی را برای نمایش برنامه‌های خود ارائه می‌کند.

چین همیشه یکی از مهم‌ترین بازارهای اپل بوده است، اما افزایش احساسات ملی‌گرایانه این کشور در چند سال گذشته و همچنین تنش‌‌های تجاری آن با ایالات متحده، باعث تضعیف سهم اپل در بازار داخلی چین شده است. از سویی دیگر، هواوی که در چند سال گذشته با تحریم‌های سنگین آمریکا روبرو شده، اکنون در بازار گوشی‌های هوشمند ممتاز یک رقیب جدی برای اپل است.

علاوه بر این، استفاده از گوشی‌های خارجی مانند آیفون در دستگاه‌های دولتی چین، سال گذشته ممنوع شد. تمام این موارد باعث‌شده تا تقاضا برای آیفون در چین طی دو ماه اول سال جاری کاهش پیدا کند. هرچند تخفیف‌های پیشنهادی اپل باعث‌شده تا در دو ماه گذشته این روند تا حدودی بهبود پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل در دادگاه چین بر سر هزینه‌های اپ استور به پیروزی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..