تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ‌تاپ جدید Framework با پردازنده‌های سری Core Ultra اینتل معرفی شد

شرکت Framework به‌تازگی از محصول ۱۳ اینچی جدید خود رونمایی کرده است که از پردازنده‌های تازه‌وارد سری Core Ultra اینتل بهره می‌برند. همچنین امکان سفارش جداگانه مادربرد این لپ‌تاپ برای ارتقا پردازنده محصولات قدیمی‌تر این برند توسط کاربران وجود دارد.

مشخصات و ویژگی‌های لپ‌تاپ Framework 13

مهم‌ترین تغییر سخت‌افزاری در نسل جدید لپ‌تاپ Framework 13 استفاده از پردازنده‌های سری Core Ultra اینتل است که در سه پیکربندی مختلف عرضه می‌شوند. نسخه مجهز به پردازنده Ultra 5 125H دارای ۴ هسته قدرتمند و ۸ هسته کم‌مصرف در کنار ۷ هسته گرافیکی است. نسخه دیگر با پردازنده Ultra 7 165H عرضه خواهد شد که به ۶ هسته قدرتمند، ۸ هسته کم‌مصرف و ۸ هسته گرافیکی مجهز شده‌است. پیکربندی دیگری از همین پردازنده هم در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت که فرکانس کاری هسته‌های پردازشی آن کمی بیشتر از نسخه پایه است. ناگفته نماند که این پردازنده‌ها به واحد پردازش عصبی برای ارائه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هم مجهز هستند؛ اما شرکت سازنده جزئیاتی پیرامون آن ارائه نکرده‌است. ناگفته نماند که امکان سفارش محصولات با گرافیک مستقل اینتل Arc هم وجود دارد.

قیمت پیکربندی پایه لپ‌تاپ جدید Framework 13 پیش از افزودن شارژر، حافظه داخلی و رم، ۸۹۹ دلار اعلام شده‌است. همچنین دارندگان محصولات قدیمی‌تر این شرکت می‌توانند اقدام به سفارش جداگانه مادربرد مجهز به پردازنده جدید با قیمت پایه ۴۴۹ دلار کنند. البته باید توجه داشت که این مادربرد با حافظه‌های رم DDR4 سازگار نیست و اگر کاربران از چنین حافظه‌هایی بهره می‌برند، باید حداقل ۸۰ دلار هم برای خرید حافظه رم DDR5 با ظرفیت ۸ گیگابایت هزینه کنند.

لپتاپ فریمورک

نمایشگر ۱۳.۵ اینچی با رزولوشن بهبود یافته ۱۹۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل یکی دیگر از تغییرات محصول جدید شرکت Framework است. این صفحه‌نمایش از روکش مات و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و به‌صورت آپشنال به هزینه ۱۳۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد داشت. دارندگان محصولات قدیمی‌تر هم می‌توانند با پرداخت ۲۶۹ دلار اقدام به سفارش جداگانه این نمایشگر برای ارتقا لپ‌تاپ خود کنند. بدیهی است که ماژول‌های مختلف هم مثل همیشه در اختیار خریداران قرار خواهند داشت که از جمله آنها می‌توان به کارت توسعه USB-C و وب‌کم ۹.۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نسخه‌های مجهز به پردازنده رایزن ۷۰۴۰ و سری ۱۳ اینتل لپ‌تاپ ۱۳ اینچی Framework هم اکنون در پیکربندی‌های جدیدی با قیمت کاهش یافته‌، عرضه می‌شوند. خریداران می‌توانند محصولات این شرکت را به‌صورت قطعات مجزا سفارش دهند و خودشان اقدام به سرهم کردن آنها کنند یا با پرداخت ۵۰ دلار هزینه بیشتر، لپ‌تاپ را به‌صورت آماده تحویل بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ‌تاپ جدید Framework با پردازنده‌های سری Core Ultra اینتل معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..