تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایلان ماسک در پرونده بزرگ ایکس شهادت می‌دهد

ایلان ماسک در تحقیقات مربوط‌به شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا همکاری خواهد کرد.

ایلان ماسک سرانجام با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) همکاری خواهد کرد و در تحقیقات مربوط به خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر که اکنون با نام ایکس شناخته می‌شود، شهادت خواهد داد.

طبق اسناد منتشرشده، ماسک حق خود را برای درخواست تجدید نظر درمورد حکم دادگاهی که او را ملزم به شهادت می‌کند، کنار گذاشته است. این یعنی میلیاردر معروف باید برای شهادت حداکثر پنج ساعته در یکی از دفاتر SEC حاضر شود. سند مذکور بیان می‌کند ماسک و SEC قبلاً درمورد تاریخ جلسه به توافق رسیده‌اند، اما به‌دلیل محرمانه بودن، آن را فاش نکرده‌اند.

مقالات مرتبط:

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در سال ۲۰۲۲ تحقیقاتی را درمورد سهام ماسک در توییتر آغاز کرد، اما میلیاردر پرحاشیه در تحقیقات شهادت نداد و SEC در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) از او شکایت کرد.

گفته می‌شود ماسک دو روز قبل از جلسه‌ی تعیین‌شده‌ با SEC، ناگهان به کارکنان این سازمان اطلاع داد که در جلسه حاضر نخواهد شد و از شهادت در زمان دیگر نیز امتناع کرد. سازمان مورد بحث اوایل امسال مالک ایکس را به تلاش برای به‌تأخیر انداختن تحقیقات متهم کرد.

ماسک در گذشته بارها با SEC درگیر شده و این سازمان را به آزار و اذیت بی‌وقفه و ازبین بردن آزادی بیان متهم کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایلان ماسک در پرونده بزرگ ایکس شهادت می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..