تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر پورن کار دست ترامپ داد / رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگاه مجرم شناخته شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هیئت منصفه دادگاهی در نیویورک دونالد ترامپ در پرونده پرداخت «حق‌السکوت» به یک بازیگر پورن در تمامی ۳۴ مورد اتهامی او را مجرم شناخت.

۱۲عضو هیئت منصفه دادگاه منهتن در نیویورک پس از دو روز مشورت و بررسی مستندات این پرونده، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را در تمامی ۳۴ مورد اتهامی گناهکار شاختند.

دونالد ترامپ به هنگام قرائت نظر هیئت منصفه در دادگاه حضور داشت.

آقای ترامپ پس از اعلام نظر هیئت منصفه به خبرنگاران گفت: «این [رای هیئت منصفه] مایه ننگ بود. این یک محاکمه تقلبی توسط یک قاضی متخاصم و فاسد بود.»

رئیس جمهور سابق آمریکا تصریح کرد: «حکم واقعی روز ۵ نوامبر از سوی مردم صادر خواهد شد.»

اشاره آقای ترامپ به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر ۲۰۲۴ است.

قاضی خوان مرچان تاریخ جلسه صدور حکم مجازات را ۱۱ ژوئیه تعیین کرده است.

این تاریخ سه روز پیش از نشست نهایی حزب جمهوری‌خواه برای اعلام رسمی نامزدی دونالد ترامپ به عنوان کاندیدای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

موضوع اصلی در این محاکمه اعلام جرم دادستانی نیویورک است که در آن آقای ترامپ به پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به استورمی دنیلز، بازیگر پورن، مدتی قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با هدف خریدن سکوت او در مورد رابطه جنسی دو طرف متهم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر پورن کار دست ترامپ داد / رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگاه مجرم شناخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..