تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دو چهره اصولگرا پای ثابت هر انتخابات!

اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۳ را که بالا و پایین کنید، به نام برخی از چهره‌ها می‌رسید که دیگر پای ثابت هر انتخاباتی شده‌اند و بارها سابقه حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند.

این دو چهره اصولگرا پای ثابت هر انتخابات! آفتاب‌‌نیوز :

اسامی کاندیدا‌های احتمالی انتخابات ۱۴۰۳ را که بالا و پایین کنید، به نام برخی از چهره‌ها می‌رسید که دیگر پای ثابت هر انتخاباتی شده اند و بار‌ها سابقه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارند؛ «محمود احمدی‌نژاد»، رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم از جمله این کاندیدا‌های احتمالی است که علم تبلیغاتش را طی روز‌های اخیر در جلوی درب منزلش در میدان ۷۲ نارمک برپا کرده است و از میل خود برای حضور در صحنه می‌گوید هرچند تلاش دارد این علاقه را ذیل درخواست‌های مردمی پنهان کند.

او جدا از آنکه دو دوره کاندیدای ریاست جمهوری بوده و رأی آورده است در سال‌های ۹۶ و ۱۴۰۰ نیز راهی وزارت کشور شد تا شاید رجعتی به پاستور داشته باشد، اما شورای نگهبان مجوز صلاحیت را به او نداد.

از سوی دیگر محسن رضایی، هم ۴ بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است، اما موفق به کسب آرای مردم نشده است، برخی خبر‌ها حکایت از حضور محسن رضایی در انتخابات است و برخی دیگر نیز این ادعا را تکذیب می‌کنند. با این وجود حضور محسن رضایی دربرخی گعده‌ها و جلسات انتخاباتی این روز‌ها جدی به نظر می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دو چهره اصولگرا پای ثابت هر انتخابات!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..