تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این اقدام اسرائیل انگلیس را نگران کرد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امور خارجه انگلیس درباره تصمیم وزیر دارایی اسرائیل برای منتقل نکردن درآمد‌های مالیاتی به تشکیلات خودگردان فلسطین، ابراز نگرانی کرد.

«دیوید کامرون» روز پنجشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: من نگران طرح پیشنهادی وزیر دارایی (رژیم) اسرائیل برای اعمال محدودیت‌های بیشتر بر امور مالی تشکیلات خودگردان فلسطین و گسترش شهرک سازی در کرانه باختری هستم.

نمایندگان آمریکا و انگلیس و فرانسه در شورای امنیت بر مخالفت خود با انجام حملات گسترده اسرائیل در رفح تأکید کردند.

وی با بیان اینکه «چنین اقداماتی به فرصت‌ها برای صلح، امنیت و ثبات در منطقه آسیب می‌زند» افزود: ما به یک تشکیلات فلسطینی برای صلح پایدار نیاز داریم.

اسموتریچ در واکنش به تصمیم سه کشور اروپایی نروژ، اسپانیا و ایرلند برای شناسایی کشور مستقل فلسطین، مخالفت خود را با انتقال درآمد‌های مالیاتی به تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده و خواستار وضع تحریم‌هایی علیه این نهاد سیاسی شده است.

وی لغو دائمی مجوز‌های تمامی مسوولان ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین و اعمال تحریم‌های مالی بیشتر بر شخصیت‌های عالی رتبه آن و خانواده‌هایشان را نیز خواستار شده است. وی ادعا کرد: «قصد ندارم از الان تا اطلاع ثانوی وجوهی را به تشکیلات خودگردان مننقل کنم.»

وجوهی که اسموتریچ خواهان بلوکه شدن آن‌ها است، درآمد‌های حاصل از دریافت مالیات و عوارض گمرکی روی کالا‌های وارداتی فلسطین است که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی آن‌ها را جمع آوری کرده و پس از کسر بخشی از آن بابت بدهی‌ها، ماهانه به تشکیلات خودگردان فلسطین پرداخت می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، در سال ۲۰۲۱ میانگین ماهانه این وجوه پس از مبالغی که توسط تل آویو کسر شد، ۷۰۰ میلیون شکِل (۲۲۰.۸ میلیون دلار) بود که نزدیک به ۶۳ درصد از بودجه ماهانه دولت رام‌الله را که با بحران مالی شدیدی مواجه است، تشکیل می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این اقدام اسرائیل انگلیس را نگران کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..