تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری مسلحانه اراذل‌‌و‌‌اوباش بر سر یک دختر در مشهد با ۲۸ مصدوم‌

درگیری مسلحانه اراذل‌‌و‌‌اوباش بر سر یک دختر در مشهد با ۲۸ مصدوم‌

 جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در درگیری اراذل‌و‌اوباش، ۱۹ نفر از شهروندان، ۸ نفر از طرفین نزاع مسلحانه و یک مأمور پلیس زخمی شدند.


سردار احمد نگهبان اظهارداشت: چند روز قبل، نیرو‌های انتظامی بخش احمد‌آباد گزارشی از تیراندازی خونبار عاملان نزاع مسلحانه دریافت کردند که برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه، لوله‌های سلاح را به سوی مردم گرفته بودند. به همین دلیل بلافاصله اولین گروه گشت انتظامی عازم میدان لاله شد، اما وحشت‌آفرینان شرور، به طرف خودروی پلیس نیز آتش گشودند و یکی از افسران فراجا را هم هدف اصابت گلوله قرار دادند و 19 نفر از شهروندان و 8 تن از طرفین نزاع مسلحانه خون‌بار با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای از سلاح‌های وینچستر و دولول نقش بر زمین شده بودند.


وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، گروهی از افسران ورزیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشهد به‌سرپرستی سرهنگ مهدی کسروی (رئیس پشتیبانی و عملیات پلیس پاوا) به طرف مُلک‌آباد حرکت کردند؛ با انتقال مجروحان به مراکز درمانی مشهد، تحقیقات گسترده‌ برای شناسایی عاملان وحشت‌آفرینی و تیراندازی‌های خون‌بار آغاز و با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که نزاع  مذکور فقط به‌خاطر ادعای ایجاد مزاحمت برای یک دختر جوان شکل گرفته است.


سردار نگهبان عنوان کرد: با دستور سرتیپ سردار محمد‌کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی) برای برخورد مقتدارانه با عوامل ناامنی و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بی درنگ گروه عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی وارد عمل شدند و در کمتر از 24 ساعت 18 تن از متهمان به شرارت و ایجاد رعب و وحشت را در چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف شهر مشهد به دام انداختند و یک نفر دیگر ازآنان را هم در منطقه مُلک آباد دستگیر کردند.


جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی اظهارکرد: بررسی‌های مقدماتی نشان داد وقتی ادعای ایجاد مزاحمت جوانی به نام «علیرضا-و» برای دختری از طرف‌های مقابل بازگو می‌شود دو تن از آنان با شمشمیر و قمه به سوی آن جوان حمله می‌کنند و او را درون یک خواربار فروشی هدف ضربات هولناک شمشیر قرار می‌دهند. دقایقی بعد با انتقال پیکر مجروح این جوان به بیمارستان؛ یکی از اطرافیان نزدیک آن پسر که متوجه ماجرا شده بود گروهی از نزدیکانش را فرا می‌خواند. بدین ترتیب با حضور تعدادی از طرف‌های مقابل نزاع مسلحانه خونبار در حالی آغاز می‌شود که آن‌ها برای ایجاد رعب و وحشت به سوی شهروندان تیراندازی می‌کنند.


وی افزود: در این نزاع مسلحانه 19 تن از شهروندان بی گناه و 8 تن از طرف‌های نزاع هدف گلوله قرار گرفتند؛در این عملیات گسترده، 3 قبضه سلاح شکاری وینچستر و دولول نیز کشف شد و 5 فروشگاهی که عاملان شرارت از آن مکان‌ها برای وحشت آفرینی و درگیری استفاده کرده بودند نیز با دستور مقام قضایی پلمب شد.


سردار نگهبان ادامه داد:در این نزاع خونبار، دو انگشت یکی از عوامل نزاع با اصابت ضربه شمشیر قطع شده است و یکی از افسران نیروی انتظامی هم که از ناحیه چشم هدف گلوله قرارگرفته بود در مرکز درمانی به سر می‌برد؛ خودروی فرماندهی بخش احمد آباد نیز با اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای تخریب شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری مسلحانه اراذل‌‌و‌‌اوباش بر سر یک دختر در مشهد با ۲۸ مصدوم‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..