تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان جالب کارواش خاصی که ۹۰ نیروی آن افراد مبتلا به اوتیسم هستند

طبق آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا، در این کشور از هر ۳۶ کودک، یک نفر اوتیسمی است. با وجود شیوع قابل توجه افراد دارای این وضعیت، راه های کافی برای پرورش و توسعه آنها، به ویژه پس از اتمام دوره تحصیلی، وجود ندارد. جان دری (John D’Eri) این موضوع را از نزدیک مشاهده کرد، زمانی که پسرش اندرو پس از فارغ التحصیلی در یافتن فرصت های شغلی مناسب دچار مشکل شد. او با این پرسش روبرو بود که چگونه اندرو می تواند پس از او خودکفا باشد. سرانجام دری به یک ایده نوآورانه دست یافت؛ او در زمان ۲۱ سالگی اندرو، یک کارواش خریداری کرد تا پسرش و دیگر افراد دارای این شرایط را استخدام کند و به این ترتیب، کارواش رایزینگ تاید (Rising Tide Car Wash) متولد شد.

این کارواش که در شهر پارکلند، فلوریدا واقع شده، اکنون دارای دو شعبه بسیار موفق است. در حال حاضر آنها بیش از ۸۰ فرد دارای اوتیسم را استخدام کرده اند که ۹۰ درصد از نیروی کار آنها را تشکیل می دهد. علاوه بر این، آنها متعهد شده اند به ارتقای درون سازمانی پرداخته و پیش از استخدام افراد جدید، فرصت های شغلی را به اعضای موجود تیم پیشنهاد دهند. در زمان جستجوی نیروی کار جدید، آنها از مصاحبه های شغلی و آزمون های مهارتی ساختار یافته استفاده می کنند تا از سوگیری های احتمالی جلوگیری شود. همچنین آنها یک برنامه آموزشی قدرتمند طراحی کرده اند که تمام جنبه های یک کارواش موفق را به مشتریان خود آموزش می دهد.

آنچه که در سال ۲۰۱۱ با خرید یک کارواش در حال ورشکستگی آغاز شد، اکنون به یک ماجراجویی ده ساله برای دری و پسر دیگرش، تام، که در راه اندازی Rising Tide U (مجموعه ای جداگانه اما مرتبط) برای ارتقای جایگاه افراد دارای اوتیسم در محیط کار نقش داشت، تبدیل شده است.

خانواده دری به دنبال علل و راه حل های مرتبط با مسئله بیکاری افراد دارای اوتیسم از دید صاحبان کسب و کار بودند. نتیجه، درک عمیقی بود که هم دلسردکننده و هم امیدوارکننده بود. در وبسایت این شرکت آمده است: «افراد بسیار توانمندی در میان اوتیسمی ها وجود دارند که به ندرت فرصت موفقیت در زندگی را پیدا می کنند، زیرا این وضعیت به عنوان یک ناتوانی مورد ترحم جامعه قرار می گیرد، در حالی که می تواند به مزیت رقابتی برای کسب و کارها تبدیل شود.»

علاوه بر الهام بخش بودن تعهد این شرکت، خانواده دری چیز شگفت انگیزتری نیز کشف کردند. این شرکت گزارش داد که از آنجا که کارکنان آنها در انجام وظایف ساختاریافته، رعایت فرآیندها و توجه به جزئیات مهارت بالایی دارند، در کار خود بهترین هستند.

امروزه کارواش رایزینگ تاید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار خودرو را می شوید و از نرخ ماندگاری بالای کارکنان برخوردار است که ۵ برابر رقبای آن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان جالب کارواش خاصی که ۹۰ نیروی آن افراد مبتلا به اوتیسم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..