تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط اتوبوس به دره ۲۱ کشته‌ بر جای گذاشت

به گزارش خبرآنلاین، به گفته مقامات هندی، بر اثر خروج یک اتوبوس مسافربری روز پنجشنبه از جاده و سقوط به دره عمیقی در کشمیر تحت کنترل هند، حداقل ۲۱ نفر کشته و ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

مهر در خبری به نقل از رویترز نوشت: این حادثه در منطقه چونگی مور آخنور در منطقه جامو، در حدود ۲۷۲ کیلومتری جنوب شهر سرینگار، پایتخت تابستانی کشمیر تحت کنترل هند رخ داد.

یکی از مقامات اتاق کنترل پلیس گفت: امروز یک اتوبوس با حدود ۷۰ سرنشین از جاده منحرف شد و به دره‌ای به عمق ۱۵۰ فوت سقوط کرد. به ما گفته شده که در این تصادف ۲۱ نفر کشته و ۴۰ نفر زخمی شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اتوبوس حامل زائران هندو از هاتراس در ایالت اوتار پرادش در شمال هند به سمت منطقه شیو خوری در منطقه ریسی در کشمیر تحت کنترل هند در حرکت بود.

بلافاصله پس از این حادثه، اهالی محل و پلیس برای کمک به مجروحان و بیرون کشیدن اجساد عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

علت این حادثه هنوز مشخص نشد.

با این حال، مقامات اداره راهنمایی و رانندگی گفتند که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که راننده نتوانسته است در پیچ تند جاده اتوبوس را کنترل کند که منجر به تصادف شده است.

تصادفات جاده‌ای مرگبار در هند رایج است که اغلب به دلیل بار بیش از حد، شرایط بد جاده و بی احتیاطی در رانندگی رخ می‌دهد.

۴۷۲۳۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط اتوبوس به دره ۲۱ کشته‌ بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..