تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست پُر اوسمار در بازی آخر؛ پرسپولیس با تمام قوا به سمت قهرمانی

پرسپولیس در حالی در هفته آخر لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان می‌رود که این تیم تنها سعید صادقی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

دست پُر اوسمار در بازی آخر؛ پرسپولیس با تمام قوا به سمت قهرمانی آفتاب‌‌نیوز :

هفته سی‌ام لیگ برتر شنبه شب برگزار می‌شود و چهره تیم قهرمان مشخص خواهد شد. پرسپولیس در حال حاضر با ۶۵ امتیاز صدرنشین است و استقلال با ۶۴ امتیاز هم چشم انتظار لغزش سرخپوشان در هفته پایانی است.

پرسپولیس در حالی باید به مصاف مس رفسنجان برود که در غیاب سعید صادقی که چند هفته پیش دچار مصدومیت شده و فصل را از دست داد، سرخپوشان مصدوم دیگری ندارند.

نگرانی اصلی مربیان پرسپولیس مصدومیت گئورگی گولسیانی بود که او در بازی با شمس‌آذر به میدان رفت و مشکلی هم برای او پیش نیامد. این در شرایطی بود که گولسیانی ترس تشدید مصدومیت و از دست دادن یورو ۲۰۲۴ را داشت.

در این میان مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی هم با پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت این روز‌ها نصف و نیمه در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت می‌کنند و در حال آماده‌سازی خود برای فصل آینده هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست پُر اوسمار در بازی آخر؛ پرسپولیس با تمام قوا به سمت قهرمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..