تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شربت زعفران و تخم شربتی / راز ته نشین نشدن تخم شربتی !

ته نشین نشدن تخم شربتی

شربت تخم شربتی یکی از راحت‌ترین شربت‌هایی است که می‌توانیم در خانه تهیه کنیم. تخم شربتی گیاهی خودرو است که در اوایل فصل بهار در بیابان‌ها و کوهستان‌ها می‌روید.

تخم شربتی به دلیل اینکه در زیر دندان حس می‌شود و حالت لعابی دل‌نشینی که دارد با جذب آب بسیار زیاد درون خود می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای یک ظهر گرم تابستانی باشد. نام‌های دیگر تخم شربتی بادروج و تره خراسانی است.

چکار کنیم شربت تخم شربتی ته نشین نشود؟

تخم شربتی ها را در یک ظرف بریزید و کمی آب سرد روی آن بریزید و چندین بار از آب پر و خالی کنید تا خار و خاشاک آن از بین برود.در یک پارچ آب خنک بریزید و به آن شکر اضافه کنید تا شکر در آب حل شود و شیرین شود، در صورت تمایل می توانید گلاب و کمی آبلیمو نیز به آن اضافه کنید.سپس تخم شربتی های شسته شده را به پارچ که شامل آب و شکر و گلاب و آبلیمو می باشد، اضافه نمایید و با یک قاشق هم بزنید تا یک شربت یکنواخت ایجاد شود.

حدود سه تا چهار ساعت شربت تخم شربتی را در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود و آماده سرو کردن شود.

منبع :

Mahtab paz





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شربت زعفران و تخم شربتی / راز ته نشین نشدن تخم شربتی !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..