تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این آمار خبر می دهد/ پرسپولیس قهرمان است

این آمار می‌گوید پرسپولیس قهرمان است؛ بازنده محض مقابل سرخ‌ها

 در صورتی که سرخپوشان پایتخت در هفته پایانی از سد مس رفسنجان بگذرند، بدون توجه به نتیجه بازی پیکان - استقلال قهرمان می‌شوند و برای دومین سال متوالی جام را بالای سر خواهند برد. پرسپولیس در نیم‌فصل اول مقابل مس به تساوی رسید و در این بازی هم کار سختی برای کسب ۳ امتیاز خواهد داشت. این تیم در صورت کسب برد در بازی هفته سی‌ام، به امتیاز ۶۸ می‌رسد و ضمن کسب عنوان قهرمانی، با بهترین رکورد امتیازگیری تاریخ لیگ برتر که مربوط به استقلال در لیگ بیست‌ویکم است هم برابری خواهد کرد.

پرسپولیس در سال‌های اخیر مقابل مس رفسنجان نتایج خوبی گرفته و در ۷ بازی، به ۵ برد و ۲ تساوی رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این آمار خبر می دهد/ پرسپولیس قهرمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..