تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عجیب زاکانی به سوال خبرنگاران درباره حضور در انتخابات

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند گفت: برنامه حال حاضر من رسیدگی به ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران است.

واکنش عجیب زاکانی به سوال خبرنگاران درباره حضور در انتخابات آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند گفت: برنامه حال حاضر من رسیدگی به ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران است و برای پاسخ به این سوال باید بر سر آن پروژه بیایید تا جوابم را به شما بگویم.

وی در ادامه درباره ادامه کار‌های دولت و شهرداری در نبود شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: فقدان شهید آیت الله رئیسی قابل جبران نیست. ایشان یک شخصیت بزرگ اجرایی بودند، اما راه ایشان ادامه‌دار است. این ماه دو پروژه بزرگ همکاری میان شهرداری تهران و دولت اتفاق می‌افتد. یکی از آن‌ها ساخت ۲۰۰ هزار واحد و دیگری آغاز توزیع جریان ارائه خدمت در حوزه معیشت مردم بوده است که با تاکید آقای رئیس جمهور و انعقاد قرارداد میان شهرداری تهران و وزارت جهاد و کشاورزی انجام شده است.

زاکانی در پایان یادآور شد: بنابراین پس از شهادت آیت الله رئیسی نه تنها کار‌ها عقب نماند بلکه با قدرت در جریان است و امیدواریم اقداماتمان روح این شهید عزیر و سعید را شاد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عجیب زاکانی به سوال خبرنگاران درباره حضور در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..