تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه سنگین به استقلال؛ این وقت‌کشی در حد فوتبال محلات بود!

آفتاب‌‌نیوز :

مصدومیت عجیب سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در بازی برابر گل‌گهر با حاشیه‌های بسیاری در فضای مجازی و رسانه‌های ورزشی همراه شده و حالا باشگاه گل‌گهر نیز واکنشی رسمی به موضوع نشان داده است.

باشگاه گل‌گهر با بازنشر دقیقه ابتدایی ویدیوی زیر در اطلاعیه‌ای نوشت:

دروازه‌بان تیمی که داعیه قهرمانی دارد، درست در لحظاتی که گل‌گهر توپ و زمین را در اختیار داشت، به شکلی فان و ناشیانه خود را به زمین می‌اندازد و چنان تمارض می‌کند و از شدت درد به خود می‌پیچد که گویی برای مدت‌ها باید با یک مصدومیت طولانی‌مدت دست و پنجه نرم کند و خانه‌نشین شود.

اما بعد از اینکه بیش از ۶ دقیقه از زمان بازی را تلف می‌کند و مسابقه را از جریان می‌اندازد به یکباره بلند می‌شود و بدون هیچ مشکلی به مسابقه ادامه می‌دهد.

داور هم به راحتی از کنار این صحنه می‌گذرد و اجازه می‌دهد بازیکنان تیم استقلال روند وقت‌کشی را با الگو گرفتن از دروازه‌بان خود ادامه دهند. سال‌ها به برخی تیم‌های عربی بابت وقت‌کشی کنایه می‌زدیم، اما حالا با صحنه‌ای روبرو شدیم که نظیر آن را در فوتبال محلات هم نمی‌توان پیدا کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه سنگین به استقلال؛ این وقت‌کشی در حد فوتبال محلات بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..