تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب پاکی باشگاه پیکان روی دست استقلال

در فاصله چهار روز تا بازی حساس پیکان و استقلال و در شرایطی که این دیدار تاثیر مستقیمی در تعیین تیم سقوط کننده و قهرمان خواهد داشت، باشگاه پیکان اعلام کرد که محل بازی این تیم با استقلال تغییر نخواهد کرد.

رسانه رسمی باشگاه پیکان در این خصوص نوشت: شایعاتی مبنی بر احتمال جابه‌جایی محل برگزاری مسابقه هفته پایانی به گوش می‌رسد اما باشگاه پیکان به عنوان یکی از ۱۶ تیم لیگ برتر، از حق قانونی خود نمی‌گذرد و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی راضی به بازی در ورزشگاه دیگری غیر از استادیوم شهید دستگردی نیست.

در ادامه بیانیه پیکان آمده است: مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و جامعه ورزش کشور، باید از حق طبیعی باشگاه پیکان حمایت کنند تا بتوانیم بر پایه عدالت و دفاع از شرافت و پاکی در فوتبال، سرنوشت خود در هفته پایانی را در زمین بازی دنبال کنیم. بر این اساس، این باشگاه هیچ بهانه‌ای برای تغییر محل برگزاری دیدار با استقلال را نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب پاکی باشگاه پیکان روی دست استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..