تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بر خلع سلاح کامل گروهک‌های تروریستی کردستان عراق تأکید داریم

سرلشکر باقری:‌  

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با وزیر کشور عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر محمد باقری در دیدار عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق با اشاره به فعالیت گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب در کردستان عراق، گفت: توافقنامه‌ای بین دو کشور مبنی بر خلع سلاح و استقرار این گروه‌های تروریستی در اردوگاه‌های تحت کنترل به امضا رسیده که باید به صورت کامل اجرا شود.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آنچه مهم‌تر است توسعه روابط با کشور عراق است که یک تصمیم راهبردی، کلان و ملی در کشور ماست و تاکید و تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارکان نظام را دارد، از این ‌رو حادثه تلخ شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش تاثیری در سطح روابط متقابل ندارد و روابط ما همچنان رو به گسترش 

خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بر خلع سلاح کامل گروهک‌های تروریستی کردستان عراق تأکید داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..