تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین سری شیائومی 15 احتمالاً لنزهای بهبودیافته و دیافراگم بزرگ‌تر خواهد داشت

شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو قبلاً در پایگاه داده IMEI ظاهر شده بودند. براساس این لیست، یک نسخه تیتانیومی از شیائومی 15 پرو وجود خواهد داشت که از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند و احتمالاً منحصر به کشور چین خواهد بود. اکنون اطلاعات جدیدی درباره سیستم دوربین سری Xiaomi 15 به بیرون درز پیدا کرده است.

به گزارش «گیزموچاینا»، اخیراً منبعی آگاه به‌نام «Smart Pikachu» در شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعاتی در مورد سیستم دوربین سری 15 شیائومی به‌اشتراک گذاشته است. به گفته او، شیائومی احتمالاً دوربین اصلی با دیافراگم بزرگ و فاصله کانونی کامل را در سری پرچمداران آینده خود ارائه دهد.

مشخصات احتمالی دوربین سری شیائومی 15

این سری احتمالاً مجهز به لنزهای بهبودیافته، عکاسی ماکرو حساس به نور، عکاسی با فلش و پرتره با فاصله کانونی کامل خواهد بود. همچنین شاید مجهز به سنسور OmniVision جدید باشد.

عکس احتمالی از شیائومی 15

علاوه‌براین، احتمالاً جنس پنل پشتی سرامیکی خواهد بود. گفته می‌شود به‌غیر از نسخه استاندارد و پرو شیائومی 15، این شرکت چینی قصد دارد مانند نسل قبل، یک مدل دیگر نیز به‌نام «اولترا» روانه بازار کند. این مدل احتمالاً مانند شیائومی 14 اولترا، سنسور دوربین 1 اینچی در پنل پشتی خواهد داشت که کیفیت عکاسی بسیار بالایی را ارائه می‌کند. شیائومی 14 معمولی و پرو در اکتبر 2023 عرضه شدند؛ یعنی 4 ماه زودتر از شیائومی 14 اولترا. انتظار می‌رود این شرکت چینی همین روند زمانی را برای Xiaomi 15 ادامه دهد.

بر اساس دیگر اطلاعات فاش‌شده، این شرکت در نهایت می‌تواند یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را در این سری ارائه دهد. ناگفته نماند، این سری احتمالاً اولین گوشی‌هایی خواهند بود که به اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهند شد. انتظار می‌رود مدل استاندارد با صفحه‌نمایش تخت 1.5K، کناره‌های صاف، باتری 4880 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی عرضه شود. از سوی دیگر، شیائومی 15 پرو ممکن است با پنل 2K با گوشه‌های خمیده و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی ارائه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین سری شیائومی 15 احتمالاً لنزهای بهبودیافته و دیافراگم بزرگ‌تر خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..