تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید رئیسی هرگز ارتباطش را با منتقدان و مخالفان دولت قطع نکرد

بهادری جهرمی: 

علی بهادری سخنگوی دولت گفت: شهید رئیسی در کنار اینکه با مبانی و اصول انقلاب اسلامی آشنا بود و بر سر آن مستحکم می‌ایستاد، هیچ‌گاه ارتباط خود را با منتقدان و مخالفان دیدگاه‌های دولت قطع نکرد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش در دانشگاه جامع امام حسین با اشاره به شخصیت رئیس‌جمهوری شهید، تاکید کرد: نمود اخلاق حکمرانی را می‌شود شهید رئیسی دید. شهید رئیسی خیلی خوب بلد بود در بحث‌ها و مناظرات جواب تهمت‌ها و کنایه‌ها را بدهد و کسانی که با او راحت بودند، در مباحثات این مسئله را دیده بودند؛ ولی از روی ادب و صبر، ملاحظه جدی‌ای برای پاسخ به این موارد داشت.
وی یادآور شد: به یاد دارم یکی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب در نشستی که رئیس‌جمهور شهید با اصحاب رسانه داشت، به او گفت شما جزو معدود افرادی هستید که می‌توانید چنین قابی را رقم بزنید که در یک جلسه و دور یک میز فعالان رسانه‌ای شاخص اصلاح‌طلب و اصولگرا را کنار یکدیگر قرار دهید و هر دو گروه نیز به شما دسترسی داشته باشند.
سخنگوی دولت تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید صدای مخالف را بشنود و مشی شهید رئیسی هم بر همین بود. شهید رئیسی در کنار اینکه با مبانی و اصول انقلاب اسلامی آشنا بود و بر سر آن مستحکم می‌ایستاد، هیچ‌گاه ارتباط خود را با منتقدان و مخالفان دیدگاه‌های دولت قطع نکرد.
بهادری جهرمی گفت: شهید رئیسی هیچ‌گاه در ورطه افراط و تفریط نیفتاد. کسانی که از نگاه‌های مختلف تندترین انتقادها را می‌کردند، با شخص شهید رئیسی ارتباط داشتند و با آنها ‌ جلسه می‌گذاشت یا به ما دستور می‌داد که با آنها جلسه بگذاریم. شهید رئیسی می‌گفت کسی که نظر ما را قبول دارد چیزی به تصمیم اضافه نمی‌کند؛ این نظر مخالف است که موجب پختگی تصمیمات می‌شود.
وی اظهار کرد: شهید رئیسی همان‌طور که در دوره حیاتش با مخالفان و افرادی از جناح‌های سیاسی مختلف ارتباط و مراوده داشت، پس از شهادتش هم موجب وحدت ملی و همدلی همه گروه‌ها شد و به دلیل همین اخلاص، شخصیت‌ها با دیدگاه‌های مختلف نیز از او به نیکی یاد می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید رئیسی هرگز ارتباطش را با منتقدان و مخالفان دولت قطع نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..