تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدایش 41 عتیقه 500 ساله در مازندران + جزئیات

به گزارش رکنا،سردار سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و  قاچاق اشیاء تاریخی و عتیقه از سوی فردی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به قاچاق اشیاء عتیقه را شناسایی کردند.

سردار حسینی گفت: ماموران با هماهنگی قضائی پس از دستگیری متهم در بازرسی از منزل وی ۴۰ قلم اشیاء عتیقه شامل (سکه، شمعدان، جام استوانه ای، سینی، کاسه، شمشیر) دارای قدمت تاریخی اسلامی را کشف کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، عتیقه جات مکشوفه قدمت ۵۰۰ ساله و مربوط به دوره اسلامی است، افزود: اشیاء عتیقه، هویت تاریخی و فرهنگی یک جامعه است و پلیس با افرادی که بخواهند، هویت تاریخی و فرهنگی کشور را برای کسب منفعت نامشروع مالی غیر قانونی خود به تاراج ببرند به شدت و قاطعانه برخورد می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدایش 41 عتیقه 500 ساله در مازندران + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..