تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گک امپو در بازار چقدر است؟ + جدول خرداد 1403

گک امپو یا آن‌طور که راساموتور می‌گوید جی‌ای‌سی امپو، یکی از خودروهای وارداتی جذاب بازار با برند چینی است. این خودرو یک سدان اسپرت است که کیت اگزوز را در اختیار مالک خود قرار می‌دهد؛ موضوعی که تنها در خودروهای اسپرت آلمانی و ژاپنی دیده‌ایم. امروز در دیجیاتو نگاهی به قیمت گک امپو در بازار آزاد داریم و بررسی می‌کنیم خرید این خودرو از بازار آزاد چقدر برای مشتریان هزینه دارد؟

با نگاهی به پلتفرم‌های آنلاین خریدوفروش کالا، می‌توان تخمین حدودی از قیمت گک امپو را به‌دست آورد. برای خرید این خودرو از بازار آزاد، نیاز به بودجه‌ای در حدود 4.5 الی 5 میلیارد تومان دارید. البته می‌توانید با پرداخت مبلغ 250 الی 450 میلیون تومان (بسته به آگهی‌دهنده) حواله گک امپو را بخرید و این خودرو را با قیمت مصوب در اختیار بگیرید.

قیمت گک امپو در بازار آزاد، خرداد 1403: مدل رنگ قیمت 1403 مشکی ۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان 1403 سبز ۴٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان 1403 خاکستری ۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان 1403 مشکی ۵٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان 1403 خاکستری ۵٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

قیمت گک امپو از سوی راساموتور حدود دو میلیارد و 170 میلیون تومان اعلام شده است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم تا اگر قصد خرید گک امپو را دارید، حواله این خودرو را از بازار آزاد بخرید. پرداخت مبلغ حدود 2.5 میلیارد تومان برای خرید حواله، تکمیل وجه و صبر برای تحویل خودرو ارزش بیشتری از پرداخت 5 میلیارد تومان برای خرید آنی خودرو خواهد داشت.

قیمت گک امپو

گک امپو که در بازارهای دیگر با نام ترامپچی امپو نیز شناخته می‌شود، مدل پرچمدار بین سدان‌های GAC است. این سدان علاوه بر ایران، در بازار دیگر کشورهای خاورمیانه نیز حضور دارد. این خودرو با موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر به بازار ما آمده است. این پیشرانه حداکثر 167 اسب‌بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گک امپو در بازار چقدر است؟ + جدول خرداد 1403»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..