تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپرا هوش مصنوعی جمینای گوگل را به مرورگر خود اضافه می‌کند

اپرا روی اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید ایجاد تصویر و تبدیل متن به صوت به دستیار هوش مصنوعی خود از طریق ادغام با جمینای گوگل کار می‌کند.

کاربران مرورگر اپرا می‌توانند از دستیار هوش مصنوعی داخلی Aria در این مرورگر استفاده کنند و به قابلیت‌های مدل‌های زبان بزرگ OpenAI دسترسی داشته باشند. حالا این شرکت وارد همکاری با گوگل شده است تا مدل‌های هوش مصنوعی جمینای را در Aria ادغام کنند. به‌گفته اپرا، موتور هوش مصنوعی این دستیار هوشمند می‌تواند هدف کاربر را براساس درخواست ارائه‌شده پردازش کند و سپس تصمیم بگیرد که از کدام مدل برای هر فرایند خاص استفاده کند.

هوش مصنوعی جمینای گوگل به مرورگر اپرا اضافه می‌شود

گوگل زمانی که سال گذشته میلادی، جمینای را به‌صورت رسمی معرفی کرد، این مدل هوش مصنوعی را «تواناترین مدل ساخته‌شده» نامید. از آن زمان، این شرکت ویژگی‌های مبتنی بر جمینای را در محصولات خود معرفی کرده و چت‌بات هوش مصنوعی جمینای را مستقیماً به اندروید آورده است. اپرا نیز اکنون به‌لطف ادغام با جمینای قادر خواهد بود جدیدترین اطلاعات را با عملکرد بالا در اختیار کاربران خود قرار دهد.

مشارکت این شرکت با گوگل همچنین به دستیار هوشمند Aria این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های آزمایشی جدیدی را به‌عنوان بخشی از برنامه AI Feature Drop خود ارائه دهد. کاربرانی که نسخه برنامه‌نویس Opera One را دارند، می‌توانند یک ویژگی جدید تولید تصویر با مدل Imagen 2 گوگل را به‌صورت رایگان امتحان کنند. به‌عنوان مثال، کاربر می‌تواند از دستیار هوشمند Aria بخواهد تصویری از یک سگ در تعطیلات در ساحل به همراه نوشیدنی را به‌تصویر بکشد.

علاوه‌براین، کاربران می‌توانند با استفاده از مدل تبدیل متن به صوت گوگل، به پاسخ‌های Aria با لحن محاوره‌ای گوش دهند. اگر همه‌چیز در طول آزمایش خوب پیش برود، اپرا می‌تواند این ویژگی‌ها را در اختیار همه قرار دهد، اگرچه بسته به بازخوردهای اولیه کاربران، این ابزارها همچنان می‌توانند تغییراتی را تجربه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپرا هوش مصنوعی جمینای گوگل را به مرورگر خود اضافه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..