تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید فرمانده بلندپایه سپاه از سید ابراهیم رئیسی؛ او شخصیتی جامع الاطراف، خدوم و مخلص بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در آیین گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهر ماهشهر در ابتدا یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای راه خدمت و در رأس ایشان خادم الرضا شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را گرامی داشت و گفت: شهید آیت الله رئیسی شخصیتی جامع الاطراف، خدوم، مخلص، خستگی ناپذیر و ولایت مدار بود.

بنابر روایت ایسنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه دیگر شهدای این حادثه جانکاه را مجاهدان راه خدا و شهدای خدمت دانست و افزود: شهید دکتر امیر عبداللهیان وزیر خارجه شهیدمان در میدان دیپلماسی به کشور و ملت عزت داد و همواره پشتیبان واقعی جریان مقاومت بود. شهادت استاندار جوان،انقلابی،جهادی و پایه کار خدمت به مردم یعنی شهید رحمتی و امام جمعه ای چون آیت الله آل هاشم که الحق نه امام جمعه که پدر معنوی مردم تبریز بود ضایعه عظیمی بود.

وی در توصیف خصوصیات سردار شهید موسوی ایشان را سربازی فداکار، جهادگر، مهربان و پای کار انقلاب، نظام و عاشق رهبری وصف و از تجربه و تخصص کادر پرواز در بیش از سه هزار ساعت پرواز موفق تمجید کرد.

سردار تنگسیری در بخش دیگر از سخنان خود در تشریح کوتاهی از عملیات الی بیت المقدس و دست آورد های آن اینگونه اشاره کرد: این عملیات که نقطه اوج آن آزادسازی خرمشهر قهرمان بود برکات فراوانی داشت،طی این عملیات برای اولین بار لشکر ۳۰ زرهی تشکیل و توپخانه سپاه شکل گرفت. برای اولین بار از موانع آبی مستحکم، مین های ضد نفر گوجه ای ،والمر و جهنده عبور کردیم و بسیاری از ادوات و سلاح های سبک و سنگین دشمن را به غنیمت گرفتیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در خاتمه مراسم ، بیداری امروز ملت ایران و جهان اسلام و حتی دیگر ملتها را مدیون خون شهیدان و امام شهیدان دانست و افزود: خمینی (ره ) ما را بیدار کرد . از نفس قدسی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و خونهای شهیدان است که ما در این عالم عزت داریم .

در پایان این مراسم با شکوه از خانواده معظم شهدای شهر ماهشر در دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

۲۷۲۱۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید فرمانده بلندپایه سپاه از سید ابراهیم رئیسی؛ او شخصیتی جامع الاطراف، خدوم و مخلص بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..