تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکتر مخبر: بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌های موجود، روابط ایران و عمان را تا چندین برابر میزان فعلی ارتقا خواهد داد

به گزارش رکنا، دکتر محمد مخبر بعد از ظهر امروز دوشنبه با آقای «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان و هیئت همراه که به منظور عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان به تهران سفر کرده است، دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست ریاست جمهوری در این دیدار ضمن تشکر صمیمانه از همدلی، همدردی و ابراز مودت دولت و ملت عمان با دولت و ملت ایران، حضور هیئت‌های عالیرتبه عمانی در مراسم تشییع و گرامیداشت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فقید را تسلی‌بخش فقدان این دو شخصیت بزرگ، پر تلاش و مجاهد دانست و بر استمرار راهبرد جمهوری اسلامی ایران و شخص آیت‌الله رئیسی بر توسعه و گسترش همکاری‌های همه جانبه با عمان تاکید کرد.

دکتر مخبر با تاریخی و برادرانه خواندن رابطه جمهوری اسلامی ایران و عمان، تصریح کرد: ظرفیت‌های استفاده نشده‌ای در دوکشور، به ویژه در بخش اقتصادی وجود دارد که در صورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، تعاملات و تبادلات تجاری فیمابین تا چندین برابر میزان فعلی افزایش خواهد یافت.

دکتر مخبر همچنین ابراز امیداوری کرد با عزم بلند مسئولان عالی جمهوری اسلامی ایران و عمان گام‌های جدیدی در جهت رشد و ارتقای سطح روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف برداشته شود.

«بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان نیز با بیان اینکه حامل پیام همدردی و تسلیت «سلطان هیثم بن طارق»، دولت و ملت عمان خطاب به رهبری معظم انقلاب اسلامی، مسئولان دولت جمهوری اسلامی و ملت ایران است افزود: دولت و ملت عمان در این حادثه تلخ و غمبار دوستان صمیمی خود را از دست داده و شریک غم ملت ایران است.

وزیر خارجه عمان با آرزوی موفقیت برای دولت ایران در تداوم خدمت‌رسانی به ملت و همچنین تحقق اهداف رئیس جمهور شهید در توسعه و هم افزایی با کشورهای اسلامی از جمله عمان، روابط دو کشور ایران و عمان را راهبردی و مهم توصیف و بر علاقمندی کشورش برای گسترش و تنوع بخشی به روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

البوسعیدی همچنین از تلاش‌های دکتر مخبر برای پیگیری و استمرار بخشی به تحقق اهداف ترسیم شده در توسعه همکاری‌های ایران و عمان قدردانی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکتر مخبر: بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌های موجود، روابط ایران و عمان را تا چندین برابر میزان فعلی ارتقا خواهد داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..