تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Star Trek Resurgence برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos

2/5 - (8 امتیاز)

بازی Star Trek Resurgence روایت کننده یک ماجراجویی خاص حماسی بوده و در آن المان‌هایی از نقش آفرینی را خواهیم داشت. سیستم نقش آفرینی بازی دیالوگ محور بوده و خط داستانی غنی را می‌توانید داشته باشید. همچنین، یک دنیای خاص و بزرگ داریم که به روش‌های مختلفی مانند خلبانی، مبارزات فازر، اسکن سه بعدی، مخفی کاری و موارد دیگر قابل بررسی و ارزیابی است. این بازی ماجراجویانه کاملا روایی ادامه پیدا کرده و شامل گزینه‌های گفتگو، ایجاد رابطه و همچنین اکتشاف است.

Star Trek: Resurgence v23.05.2024 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Star-Trek-Resurgence

فراموش نکنید که در کنار نقش آفرینی دیالوگ محور و یک خط داستانی عمیق، می‌توانید در دنیای استار ترک حرکت کرده و انواعی از سبک‌های گیم پلی دیگر را هم تجربه کنید. مکانیسم کلی بازی روی میکرو گیم‌پلی پیاده سازی شده است و همین سبب ایجاد تنوع بیشتر در بازی خواهد شد. بازی را درک کرده و سعی کنید که با گشت و گذار بیشتر در دنیای استار ترک، علایق و شخصیت‌های خود را دنبال کنید. کاراکترهایی از این دنیا در کنار شما حضور پیدا کرده و کم کم در داستان بازی هم بیشتر می‌توانید با آن‌ها همراه شوید. اکتشافات بازی در راستای داستان بوده و به شما کمک می‌کنند که پیشروی بهتری را تجربه کنید.

تصاویر-بازی-Star-Trek-Resurgence تصاویر-بازی-Star-Trek-Resurgence تصاویر-بازی-Star-Trek-Resurgence تصاویر-بازی-Star-Trek-Resurgence تصاویر-بازی-Star-Trek-Resurgence تصاویر-بازی-Star-Trek-Resurgence info

An epic narrative adventure featuring dialog-driven role playing and rich branching storylines, you will also engage with the Star Trek universe in a variety of ways, including shuttle piloting, phaser fights, tricorder scanning, stealth, and more.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 10 64-bit

Processor: AMD FX-8350 / Intel® Core™ i5-3330

RAM: 8 GB RAM

Storage: 16GB or more

DirectX: Version 12

Graphics: AMD Radeon™ RX 5700 / NVIDIA® GeForce® GTX 1080

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 10 64-bit

Processor: AMD Ryzen 5 3600XT / Intel® Core™i7 3GHz or higher

RAM: 16 GB RAM

Storage: 16GB or more

DirectX: Version 12

Graphics: AMD Radeon RX 6700/ NVIDIA GeForce RTX 2080 or higher

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Star Trek Resurgence برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..