تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگاه تخصصی «بر بلندای سعادت» در یزد برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی «نماز بلندای سعادت» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، کارگاه تخصصی «بر بلندای سعادت» ویژه دانشجویان استان توسط کانون نماز دانشگاه یزد به مدت چهار ساعت در روز چهارشنبه، نهم خردادماه جاری برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی و فرهنگی با حضور استاد مرکز تخصصی نماز به صورت کارگاه‌های گروهی برگزار می‌شود و موضوعاتی از جمله «نماز و موفقیت»، «نماز و سلامت معنوی و جسمی»، «نماز و برنامه‌ریزی»، «نماز و تمرکز» از مهمترین مباحث و گفت‌وگوهای پیرامون نماز در قالب این کارگاه است.

یادآور می‌شود به شرکت‌کنندگان کارگاه، گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد. دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به آیدی @khosravi_88 در پیام‌رسان ایتا، در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگاه تخصصی «بر بلندای سعادت» در یزد برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..