تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت اظهارات اسلام‌هراسانه سیاستمدار انگلیسی

به گزارش ایکنا به نقل از گاردین، اظهارات نایجل فاراژ، رئیس افتخاری حزب Reform UK در شبکه اسکای نیوز  با واکنش منفی مسلمانان این کشور روبرو شد. 

وی در برنامه Sunday Morning With Trevor Phillips، گفت: ما تعداد فزاینده‌ای از جوانان در این کشور داریم که ارزش‌های بریتانیا را قبول ندارند. در واقع از بسیاری از ارزش‌هایی که ما از آن دفاع می‌کنیم متنفر هستند. من فکر می‌کنم ما آنها را هر شنبه در خیابان‌های لندن می‌بینیم.

هنگامی که مجری برنامه از او پرسید که آیا سخنان او متوجه مسلمانان است، وی تأیید کرد و گفت: بله. و من نگرانم که برخی از نظرسنجی‌های اخیر را مطرح که نشان می‌دهد 46 درصد از مسلمانان بریتانیا از حماس حمایت می‌کنند. او به نظرسنجی انجام شده توسط انجمن هنری جکسون در ماه آوریل اشاره کرد.

فیلیپس (مجری برنامه) با مخالفت با سخنان فاراژ درباره صحت این مطالب و پیامدهای آن برای مسلمانان بریتانیا سوال کرد.

وی گفت: ما این نظرسنجی را در دست نداریم، اما آیا مطمئن هستید که می‌خواهید این اتهام را که اخیراً مطرح کرده‌اید تکرار کنید که مسلمانان کمتر وطن‌پرست هستند؟ آیا می‌خواهید این سخنان را دوباره تکرار کنید؟ آیا می‌توانید تصور کنید که این سخنان چقدر برای مسلمانان بریتانیا توهین‌آمیز است؟

جمال چوهان، سیاستمدار مسلمان به اظهارات فاراژ در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و آن را اسلام‌هراسی آشکار خواند و از اسکای نیوز به دلیل فراهم کردن بستری برای فاراژ انتقاد کرد.

وی در شبکه X نوشت گفت: این سخنان اسلام‌هراسی محض و ظالمانه است که اسکای نیوز همچنان به نایجل فاراژ اجازه می‌دهد تا آن را تبلیغ کند؛ مردی که در هفت بار تلاش برای عضویت در پارلمان شکست خورده است.

چوهان افزود: او افکار عمومی را در مورد برگزیت گمراه کرد و اکنون دوباره با استناد به نظرسنجی انجام شده توسط انجمن هنری جکسون، افکار عمومی را گمراه می‌کند.

بیشتر بخوانید

این سخنان در شرایطی مطرح می‌شود که موسسه Tell MAMA که موارد نفرت ضد مسلمانان را ردیابی می‌کند افزایش موارد نفرت ضد مسلمانان در بریتانیا را تایید کرده است.

گزارش آنها حاکی از رکورد 2010 مورد نفرت‌پراکنی ضد مسلمانان از 7 اکتبر 2023 تا 7 فوریه 2024 است که نسبت به سال قبل 335 درصد افزایش داشته است. این حوادث، چه آنلاین و چه در محیط‌های اجتماعی عمدتاً در لندن رخ داده است و زنان 65 درصد قربانیان را تشکیل می‌دهند.

افزایش حوادث همزمان با ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه است. تعداد زیادی از مردم اعم از مسلمان و غیرمسلمان هر هفته برای انتقاد از تجاوزات اشغالگران به خیابان‌های لندن می‌آیند و خواهان آتش بس فوری و پایان دادن به حمایت بریتانیا از رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت اظهارات اسلام‌هراسانه سیاستمدار انگلیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..