تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدود یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا تولید شد

در دو ماه ابتدای سال

نیروگاه شهیدسلیمی نکا در دو ماه آغازین امسال بیش از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون و ۷۸۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: نیروگاه شهیدسلیمی نکا در دو ماه آغازین امسال بیش از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون و ۷۸۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.

نورالله ادبی فیروزجائی افزود: در ماه اردیبهشت و در شرایطی که واحد یک بخار به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی و واحد‌های ۳ بخار و واحد بخار سیکل ترکیبی به ترتیب به مدت ۱۵ و ۱۰ روز جهت انجام تعمیرات و بازدید میاندوره‌ای در مدار تولید نبودند، بیش از ۶۲۳ میلیون و ۳۵۰ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

او با بیان اینکه در دو ماه گذشته ۶۲.۵ درصد انرژی تولیدی در واحد‌های بخاری و ۳۷.۵ درصد در بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد، گفت: در این مدت حدود ۱۴ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا همچنین ضمن اشاره به هزینه بالا و سختی‌های تولید برق در نیروگاه ها، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، از هموطنان خواست با مصرف درست و بهینه و عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعات اوج بار کمک کنند تا همه هموطنان در تابستان از نعمت برق برخوردار شوند تا پیک مصرف تابستان را با موفقیت سپری کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدود یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا تولید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..