تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش برخط ۱۵ فیلم در شبکه نمایش خانگی

۱۵ فیلم به صورت برخط در شبکه نمایش خانگی به نمایش در می‌آید.

نمایش برخط ۱۵ فیلم در شبکه نمایش خانگی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سینمادوستان می‌توانند با مراجعه به سکوهای نمایش خانگی و خرید بلیط به صورت آنلاین فیلم‌های پالایشگاه، آهو، هاوایی، نگهبان شب، گیجگاه، عامه پسند، روز مبادا، پرویز خان، آخرین تولد، ویلای ساحلی، رمانتیسم عماد و طوبی، ورود و خروج ممنوع، حدود هشت صبح، احمد به تنهایی و آبجی را تماشا کنند.

این فیلم‌ها با توجه به ذائقه متکثر مخاطب در ژانر‌های متنوع مانند اجتماعی (نگهبان شب، عامه‌پسند)، کمدی (ویلای ساحلی، گیجگاه، ورود و خروج ممنوع، هاوایی) و ملودرام (آهو و رمانتیسم عماد و طوبی) عرضه شده‌اند.

آهو، آخرین تولد، ویلای ساحلی، نگهبان شب، هاوایی و گیجگاه جزو فیلم‌هایی هستند که سال ۱۴۰۲ در سینما‌ها اکران شدند. پرویزخان از جمله فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر سال گذشته است که در ایام نوروز و بهار امسال روانه سینما‌ها شد. کوتاه شدن فاصله زمانی بین اکران سینما‌ها و اکران آنلاین نشان می‌دهد که عوامل فیلم می‌خواهند از فرصت تبلیغاتی که در اختیارشان بوده در دو جبهه استفاده کنند. آنها قصد دارند تا زمانی که تنور گرم است، نان را بچسبانند و فیلم را برای فروش عرضه کنند. مسلما یک فیلم جدید و تازه در مقایسه با فیلمی کهنه که فراموش شده با قدرت بیشتری در اکران آنلاین ظاهر خواهد شد.

در حال حاضر ۱۱ فیلم در سینما‌ها در حال اکران هستند که عبارت‌اند از: سال گربه، بی بدن، تمساح خونی، مست عشق، قلهک، آسمان غرب، تاوان، نیلگون، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان و نوروز.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش برخط ۱۵ فیلم در شبکه نمایش خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..