تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۵۰ درصدی دسترسی به فیبر نوری

پوشش دسترسی به فیبر نوری در سه شهر استان مرکزی به ۵۰ درصد افزایش یافت.

توسعه ۵۰ درصدی فیبر نوریبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی با بیان توسعه ۵۰ درصدی فیبر نوری در سه شهر استان مرکزی، گفت: این طرح در ساوه انجام شده و درحال بهره بردار‌ی است. در اراک و خمین نیز در حال اتمام است و بزود‌ی در دیگر شهر‌های استان هم اجرا خواهد شد.

سیف علیان با بیان اینکه این میزان پیشرفت در کمتر از سه سال عمر دولت سیزدهم به دست آمده افزود: نزدیک دویست روستای باالی بیست خانوار استان با اجرای طرح های ارتباطی به شبکه ملی اطالعات متصل شدند. بخش زیادی از این روستا‌ها برای اولین بار از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. تعدادی از آنها نیز دارای پوشش جامع و بهینه‌تر شدند.

او گفت: در این مدت بیش از ۲۰۰ کیلومتر مسیر روستایی تحت پوشش فیبر نور‌ی قرارگرفته که در مرحله دوم این طرح، ۳۸۰ کیلومتر طراحی و برنامه ریزی شده و ۸۰ کیلومتر انجام شده است. مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه:iranfttx.ir مراجعه کنند. مزیت اجرای شبکه فیبر نوری، انتقال اینترنت تا درب منزل شهروندان وکسب وکار‌ها است. با اجرای این طرح، افزایش تا یکصد برابری سرعت اینترنت ثابت مبتنی بر فیبر نوری حاصل خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۵۰ درصدی دسترسی به فیبر نوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..