تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک‌های حاضران در افتتاحیه مجلس دوازدهم به یاد رئیس‌جمهور شهید /جای خالی رییس جمهور شهید در مراسم افتتاح مجلس دوازدهم

پخش این فیلم وتصاویردر افتتاحیه مجلس دوازدهم شورای اسلامی باعث اندوه حاضران در مجلس شد.

جای خالی رییس جمهور شهید در مراسم افتتاح مجلس دوازدهم

رکنا سیاسی : دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی با حضور منتخبان ملت و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی برگزار شد که جای خالی شهید جمهور کاملا نمایان بود.

به گزارش رکنا ، مراسم افتتاحیه ‌دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز( دوشنبه هفتم خرداد ) با حضور جمعی از شخصیت‌های لشکری و کشوری و سران قوا در حال برگزاری است، از ساعاتی قبل از آغاز مراسم، تمهیدات نظامی و امنیتی برای افتتاحیه مجلس دوازدهم از مترو تا صحن بهارستان فراهم شده بود.

این مراسم یک غایب ویژه دارد و جای خالیش در این مراسم حس می شود آری شهید جمهور آیت الله رییسی. هم او که جانش را در راه خدمت فدا کرد و جاودانه ماند دقیقا چهارسال پیش در چنین روزی ۷ خرداد ماه سال ۹۹ در کسوت رییس قوه قضاییه کنار رییس جمهور وقت و سید حسن خمینی در ردیف میهمانان نشست و نظاره گر افتتاحیه مجلس یازدهم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک‌های حاضران در افتتاحیه مجلس دوازدهم به یاد رئیس‌جمهور شهید /جای خالی رییس جمهور شهید در مراسم افتتاح مجلس دوازدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..