تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط فروش هونگچی E-QM5 توسط گروه بهمن اعلام شد + جدول خرداد 1403

هونگچی E-QM5 یکی از خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه خودروهای الکتریکی است که توسط گروه بهمن به ایران وارد می‌شود. اکنون و پس از پایان ثبت‌نام خودروهای برقی، شرایط فروش هونگچی E-QM5 از سوی گروه بهمن اعلام شده است. این شرکت از متقاضیان می‌خواهد با پرداخت کامل بهای خودرو در یک مرحله، هونگچی E-QM5 را خریداری کنند و آن را چندماه بعد تحویل بگیرند.

شرایط فروش هونگچی E-QM5 از نوع فروش قطعی با موعد تحویل فوری است. قیمت هونگچی E-QM5 از سوی گروه بهمن معادل دو میلیارد و 137 میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان با پرداخت کامل بهای این خودرو، می‌توانند هونگچی E-QM5 را در هفته آخر مهرماه 1403 تحویل بگیرند. با این حساب می‌توان گفت که موعد تحویل در شرایط فروش هونگچی E-QM5 برابر ۹۰ روز است.

شرایط فروش هونگچی E-QM5، خرداد 1403: خودرو رنگ تریم رینگ قیمت سود انصراف سود مشارکت جریمه تاخیر مدل زمان تحویل هونگچی E-QM5 سفید مشکی 18 اینچ 2,137,048,000 0% 0% 3% ماهانه 2023 هفته آخر مهرماه 1403

هونگچی E-QM5 یک سدان برقی میان‌رده و لوکس است. این خودرو در ابتدا به‌عنوان نامزدی جهت استفاده در ناوگان تاکسیرانی به ایران آمد؛ بااین‌حال اکنون به‌عنوان یک خودرو شخصی به مشتریان فروخته شده است. هونگچی E-QM5 با دارا بودن فاصله بین‌ دومحور 2990 میلی‌متر، یک سدان جادار و راحت به حساب می‌آید. صندوق بار این خودرو الکتریکی نیز 433 لیتر جا دارد که رقم مطلوبی برای یک سدان‌ میان‌رده است.

شرایط فروش هونگچی E-QM5

تک موتور الکتریکی نصب‌شده روی محور جلو هونگچی E-QM5، وظیفه به حرکت در‌آوردن این خودرو را بر عهده دارد. این پیشرانه حداکثر 190 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. پکیج باتری‌های این خودرو نیز 54 کیلووات ساعت ظرفیت دارند که با یکبار شارژ،‌ بردی معادل 431 کیلومتر را برای خودرو فراهم می‌آورند. دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل، رینگ‌های 18 اینچی، صندلی‌های برقی، تریم چرمی کابین و فرمان، تهویه صندلی راننده، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 10 اینچی، چراغ‌های LED، نورپردازی داخلی، سنسور نور و باران و سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله به همراه فیلتر تصفیه هوا از جمله تجهیزات سدان برقی گروه بهمن هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط فروش هونگچی E-QM5 توسط گروه بهمن اعلام شد + جدول خرداد 1403»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..