تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد خاص و تاریخی برای پرسپولیس

پرسپولیس در یک بازی خاطره انگیز و در حالی که با سه گل از میهمان قعر جدولی خود عقب بود، چهار گل زد و با این پیروزی با توجه به توقف استقلال در هفته بیست و هشتم به صدر جدول رفت.

فوتبال ایران جمعه ۴ خرداد شاهد یک پارادوکس بود. هر چقدر بازی در قائمشهر سرد و کسل کننده دنبال شد، بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی همه چیز داشت و در نهایت صدر جدول به تیم تهرانی قرمزپوش رسید. اما این بازی و این کامبک رویایی یک جنبه منفی هم داشت که پشت نتیجه مسابقه مخفی ماند. در تمام تاریخ لیگ برتر و شاید تمام ادوار لیگ در فوتبال ایران به یاد نداریم که پرسپولیس در نیمه اول و در ورزشگاه آزادی پیش چشم هزاران هوادارش از یک تیم شهرستانی سه گل دریافت کرده باشد!

سال ۱۳۷۴ و در دربی تهران در لیگ آزادگان، پرسپولیس در نیمه اول سه گل از استقلال دریافت کرد، اما اولاً که حریف استقلال بود و ضمناً آن بازی در لیگ آزادگان برگزار می‌شد. در لیگ برتر به طور کلی تعداد بازی‌هایی که ۴-۳ تمام شده باشد بیشتر از انگشتان دو دست نیست. ضمن اینکه کمتر به یاد داریم یک تیم در لیگ برتر با سه گل از حریف عقب باشد و بتواند کامبک بزند و بازی را ببرد.

البته تساوی ۳-۳ هم داشتیم، اما پیروزی با این شرایط خیلی نادر بود. این بازی را می‌توان زیباترین بازی فصل لقب داد، اما قطعا تاریخی‌ترین بازی پرسپولیس در لیگ برتر بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد خاص و تاریخی برای پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..