تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «روستایی» و «صادق زاده»

خانواده شهدا، شهردار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز به همراه حجت‌الاسلام رسول برگی، حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، علی‌رضا نوای باغبان، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر و در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام «یعقوب روستایی» و «محمدصادق صادق زاده تبریزی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

هوشیار، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

شهردار تبریز، همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را پای ثابت برنامه‌های مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی خواند و گفت: بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده  شهدای والامقام و جانبازان سرافراز حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.  

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام «یعقوب روستایی» و «محمدصادق صادق زاده تبریزی» قدردانی کرد.  

پاسدار شهید«یعقوب روستایی» متولد یکم خرداد سال ۱۳۴۴ در تبریز در تاریخ بیست و سوم اسفند سال ۱۳۶۳در هورالعظیم جزیره مجنون به فیض شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای آرامستان مارالان آرام گرفت.

 شهید والامقام «محمدصادق صادق زاده تبریزی»  متولد ششم خرداد سال ۱۳۴۳ در تبریز دیده به جهان گشوده در تاریخ نهم تیر ماه سال ۱۳۶۳ در سردشت بر اثر اصابت گلوله در مبارزه با منافقین  به مقام شهادت نائل آمده و پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای آرامستان مارالان تبریز آرام گرفته است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «روستایی» و «صادق زاده»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..