تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ ملت‌های والیبال| ایران به آرژانتین هم باخت؛ پایانی به تلخی قهوه برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

 تیم ملی والیبال ایران از ساعت صفر بامداد امروز دوشنبه هفتم خردادماه در چهارمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ به مصاف آرژانتین رفت و ۳ بر ۲ و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۹ بر ۳۱، ۲۵ بر ۲۰، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۱۵ مغلوب حریف شد.

پائز در این دیدار از ترکیب میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد، ولی زاده، مهدی جلوه و آرمان صالحی در ابتدای مسابقه استفاده کرد.

لوسیانو دچکو، برونو لیما، لوسیانو پالونسکی، لوسیانو ویسنتین، آگوستین لوزر، نیکولاس زربا، سانتیاگو دانانی هم ترکیب شروع کننده تیم آرژانتین با هدایت مارسلو مندز بودند.

یوراج موکی از اسلواکی و هکتور اورتیز از پورتوریکو داوران اول و دوم این دیدار بودند.

آرژانتینی‌ها در تمام ۶ دوره لیگ ملت‌های والیبال جهان حضور داشته اند که بهترین رتبه آن‌ها به کسب مقام پنجمی در سال ۲۰۲۳ باز می‌گردد.

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشور‌های بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات براساس رنکینگ تیم‌های برتر در رده‌بندی، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ ملت‌های والیبال| ایران به آرژانتین هم باخت؛ پایانی به تلخی قهوه برزیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..