تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایت اسرائیل در رفح: مسؤولیت این کشتار با دولت آمریکاست

آفتاب‌‌نیوز :

در پی جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در شهر رفح و به خاک و خون کشیدن ده‌ها نفر، جنبش حماس و جهاد اسلامی این حمله وحشیانه را نتیجه حمایت امریکا دانستند.

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: این کشتار وحشتناک در رفح، جنایت جنگی جدیدی است که به سلسله جنایات نسل‌کشی دشمن علیه مردم فلسطین اضافه می‌شود.

این جنبش فلسطینی با بیان اینکه دشمن منطقه مورد هدف جنگنده‌ها را پیش از این منطقه امن برای آوارگان اعلام کرده بود، اظهار داشت: هدف گرفتن غیرنظامیان در اردوگاه‌های آوارگان در رفح بیانگر عمق شکست نظامی دشمن در میدان نبرد است.

جهاد اسلامی تصریح کرد: این جنایات دشمن صهیونیستی در غزه در نتیجه حمایت امریکا و مواضع برخی کشور‌های اروپایی و دولت‌های عربی صورت می‌گیرد.

جنبش حماس نیز اعلام کرد: در این جنایت جنگی وحشتناک، ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب کشتاری هولناک در حق شهروندان آواره فلسطینی در چادر‌های برپا شده در رفح شد.

حماس با بیان اینکه ما دولت امریکا و مخصوصا جو بایدن را مسئول این جنایت علیه مردم فلسطین می‌دانیم، تصریح کرد: جنایت اشغالگران به مثابه به چالش طلبیدن، نادیده‌انگاری و بی‌اعتنایی کامل به تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی است که خواهان توقف حملات علیه رفح شد.

حماس اظهار داشت: اگر حمایت و چراغ سبز امریکا برای یورش به رفح علیرغم حضور پرشمار آوارگان نبود، اشغالگران مرتکب این جنایت نمی‌شدند.

پیش از این، مقامات بهداشتی غزه اعلام کرده بودند در نتیجه بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه چادر‌های آوارگان در شهر رفح، بیش از ۴۰ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایت اسرائیل در رفح: مسؤولیت این کشتار با دولت آمریکاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..