تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی هواشناسی هرمزگان هفتم خرداد

امروز صبح جوی آرام و بعدازظهر و شب ناپایداری دریایی در استان مورد انتظار است.

پیش بینی هواشناسی هرمزگان هفتم خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: امروز آسمان استان صاف گاه کمی ابری و در سواحل و جزایر مه صبحگاهی و بعدازظهر و شب، وزش باد نسبتاً شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور افزود: دریا نیز در ساعات صبح در محدوده دریایی استان آرام و در بعدازظهر و شب با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی مواج می‌شود.

وی گفت: بیشینه سرعت باد در خلیج فارس و تنگه هرمز در محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا تا یک و نیم متر پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۶ خرداد

کارشناس هواشناسی هرمزگان توصیه کرد تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناور‌ها بویژه در بنادر غربی استان و جزایر خلیج فارس صورت پذیرد.

سی سی پور افزود: روز سه شنبه از سرعت باد در مناطق دریایی استان کاسته خواهد شد، اما در نیمه غربی خلیج فارس کماکان دریا مواج پیش‌بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی طی هفته جاری، افزایش نسبی دما در استان مورد انتظار است که روز‌های پایانی هفته، افزایش دما محسوس خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی هواشناسی هرمزگان هفتم خرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..