تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادای احترام سفرای خارجی در تهران به شهدای خدمت

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی و دفاتر سازمان‌های بین‌المللی مقیم جمهوری اسلامی ایران با حضور در وزارت امور خارجه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جهادی و فعال جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، برای روح آن خادمان کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران آرامش و غفران الهی مسئلت کردند.

برخی از سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، در گفتگو با محسن مرتضایی فر مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه، ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و ابراز همدردی و همبستگی مقامات عالی و دولت و مردم خود، از خاطرات ملاقات‌ها و دیدارها و گفتگوهای صمیمی خود با رئیس جمهور شهید و وزیر خارجه شهید کشورمان به نیکی یاد کردند.

مراسم ادای احترام و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت با حضور پرشمار سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی و رؤسای دفاتر سازمان‌های بین المللی مقیم تهران از صبح تا بعد از ظهر امروز یکشنبه در محل وزارت خارجه برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادای احترام سفرای خارجی در تهران به شهدای خدمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..