تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکستن «حباب»

«در درونم تناقض دارم؟ باشد! انقدر بزرگ هستم که جای کافی برای تناقضات خود داشته باشم» «والت ویتمن . شاعر آمریکایی»

سال‌هاست که جریان‌های سیاسی داخل کشور از ترس اینکه مبادا در درون خودشان دچار تناقض بشوند و هویت حزبی/جناحی/سیاسی‌شان زیر سوال برود، به تدریج در اطراف خود «حباب»ی ساخته‌اند که هم دیده‌های‌شان را از مشاهده «واقعیت»های جامعه مخدوش کرده و هم انعطاف‌پذیری و قدرت مانور سیاسی‌شان را به کٍش و قوس‌ها و پیچ و تاب‌های دیواره حباب محدود ساخته.

دیواره این حباب از جنس نوستالژی‌های گذشته، رقابت‌های دیرینه، معیارهای قدیمی، شعارهای به روز نشده، آرزوهای بر دل مانده، و چهره‌های امن و آشنا برای خودشان، تشکیل شده است.این حباب به آنها اجازه نمی‌دهد تا وارد فضای بزرگتر جامعه بشوند، قدرت اثرگذاری خود را بسط بدهند و جایگاه واقعی خودشان را بیابند و دریابند.

انتخابات پیش‌رو فرصتی است برای جریان اصلاح‌طلب - که شاید این روزها نام «اصلاح‌گر» را به عنوان قدمی در راستای شکستن این حباب برای خود برگزیده - فراهم ساخته تا در جهت منافع ملی، با حمایت تمام قد از نامزدی که چه بسا روزی یکی از «رقبای دیرینه» محسوب می‌شده یا با «معیار»های اصلاح‌طلبی سازگار نبوده و یا چهره‌ای آشنا و امن برایشان نیست، دیواره‌های این حصار را فرو بریزد و «خود» را بزرگتر از تناقضات درونی‌اش ادراک کند.

216216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکستن «حباب»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..