تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حق الناسی که به قیامت افتاد

  سوره مبارکه النور آیه ۱۲/ چرا هنگامی که این (تهمت) را شنیدید، مردان و زنان با ایمان نسبت به خود (و کسی که همچون خود آنها بود) گمان خیر نبردند و نگفتند این دروغی بزرگ و آشکار است؟!

حق الناسی که به قیامت افتاد

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
حق الناسی که به قیامت افتاد
سلام‌ بر شما که صبور و مقاومید، صبحتان‌بخیر
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
ذکر روز دوشنبه: یا قاضیَ الحاجات

  سوره مبارکه النور آیه ۱۲
لَولا إِذ سَمِعتُموهُ ظَنَّ المُؤمِنونَ وَالمُؤمِناتُ بِأَنفُسِهِم خَيرًا وَقالوا هٰذا إِفكٌ مُبينٌ
چرا هنگامی که این (تهمت) را شنیدید، مردان و زنان با ایمان نسبت به خود (و کسی که همچون خود آنها بود) گمان خیر نبردند و نگفتند این دروغی بزرگ و آشکار است؟!

#حق_الناس
در حق رئیس جمهور مظلوم و شهید ما ظلمهای بیشماری شد، تهمتهای زیادی زده شد اما یکی از این تهمتها باعث شد خیلی ها آلوده به حق الناسی شوند که به قیامت افتاد مثل تهمت بیسوادی و شش کلاسه بودن!، گذشته از فردی که این را گفت و آنهایی که وقیحانه آن را تکرار کردند ، استاد راهنمای شهید مظلوم رئیسی که از علمای معروف اصلاح طلبان است و در جلسه دفاع از دکترای ایشان بود و حال به هر دلیلی سکوت کرد و به این تهمت پاسخی نداد،پایش بدجور آن دنیا گیر خواهد بود.

#اَللّهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِيِّکَ‌الْفَرَجَ
#اللَّهُمَّ‌اشْفِ‌کُلَّ‌مَرِیض




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حق الناسی که به قیامت افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..